Hormon stikpiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.384 visninger
16 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

Anonym trådstarter

Evenin' ladies

Jeg har haft en hel del SA'er, og skal have hormon stikpiller i 1. trimester af næste graviditet.

Nogle der har erfaringer med dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Anyone?

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

31. maj 2012

sweet

Anonym skriver:

Evenin' ladies

Jeg har haft en hel del SA'er, og skal have hormon stikpiller i 1. trimester af næste graviditet.

Nogle der har erfaringer med dette?

desværre ikke... er selv i behandling men det er med noget andet medicin, også pga mange SAér..

hvor mange gange har du tabt??

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

sweet skriver:

desværre ikke... er selv i behandling men det er med noget andet medicin, også pga mange SAér..

hvor mange gange har du tabt??

Jeg har mistet 3 gange med et par mdr's mellemrum.

Hvad med dig?

Anmeld

31. maj 2012

sweet

Anonym skriver:

Jeg har mistet 3 gange med et par mdr's mellemrum.

Hvad med dig?

6 gange på lidt over et år..

jeg får noget immunglobin og prednison for min immunforsvar, i håb om det ikke slår de små spire ihjel igen når det engang sker jeg bliver gravid..

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

sweet skriver:

6 gange på lidt over et år..

jeg får noget immunglobin og prednison for min immunforsvar, i håb om det ikke slår de små spire ihjel igen når det engang sker jeg bliver gravid..

Okay, så du har som mig heller ikke svær ved at blive gravid, bare svært ved at holde på dem.

Hvor længe har du været i behandling?

Anmeld

31. maj 2012

sweet

Anonym skriver:

Okay, så du har som mig heller ikke svær ved at blive gravid, bare svært ved at holde på dem.

Hvor længe har du været i behandling?

nemlig..

jamen jeg fik her for ca 2 uger siden på riget min første behandling.. og så får vi lov at prøve selv de første 3 mdr, og bliver jeg gravid der så skal jeg der over ca hver uge og have medicin.. sker der ikke noget inden for de 3 mdr så vil han have vi skal insimineres og på hormoner sammen med den anden behandling jeg får nu, fordi jeg ikke har kunne blive gravid det sidste år..

hvad med dig??

og hvor langt har du været henne da du tabte?

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

sweet skriver:

nemlig..

jamen jeg fik her for ca 2 uger siden på riget min første behandling.. og så får vi lov at prøve selv de første 3 mdr, og bliver jeg gravid der så skal jeg der over ca hver uge og have medicin.. sker der ikke noget inden for de 3 mdr så vil han have vi skal insimineres og på hormoner sammen med den anden behandling jeg får nu, fordi jeg ikke har kunne blive gravid det sidste år..

hvad med dig??

og hvor langt har du været henne da du tabte?

Vi har prøvet i ca. 8 mdr. Jeg blev gravid første gang i 1. forsøg. Anden og tredje gang efter 2-3 mdr.

Jeg var kun hhv. 5, 7 og 8 uger henne.

Hvor langt var du?

Anmeld

31. maj 2012

sweet

Anonym skriver:

Vi har prøvet i ca. 8 mdr. Jeg blev gravid første gang i 1. forsøg. Anden og tredje gang efter 2-3 mdr.

Jeg var kun hhv. 5, 7 og 8 uger henne.

Hvor langt var du?

første gang var jeg i uge 9 de andre 4 gange omkring 4+?-5+?

og den sidste gang i ca hen i uge 8

har du så været i behandlig i 8 mdr eller er du lige startet??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.