Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
http://www.elgiganten.dk/product/foto-video/spejlrefleks-systemkamera/EOS1100DKITIS/canon-spejlreflekskamera-eos-1100d-18-55-is-objektiv
jeg har fundet ( tror jeg selv) et super lækkert kamera men er der et klogt hoved der kan sige om jeg er ude i noget af det rigtige??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia Maya skriver: Min kæreste er fotograf, og har mega meget styr på det.Han siger jeg bare skal give dig hans nummer - så kan du skrive eller ringe og spørge ham 22 81 08 19
Min kæreste er fotograf, og har mega meget styr på det.Han siger jeg bare skal give dig hans nummer - så kan du skrive eller ringe og spørge ham 22 81 08 19
ej det er jeg sku for genert til men mange tak ellers
måske du kan vise ham linket jeg lagde ind?
Nadia Maya skriver: Han siger det er et meget fint begynder kamera. Canon frem for alt! Så gå du bare amok
Han siger det er et meget fint begynder kamera. Canon frem for alt! Så gå du bare amok
Min kæreste er også Canon mand
Han har et 60D
ååååh super
Skal nemlig bare brug et til at skyde lidt billeder af min guldklump op igennem opvæksten og synes det ville være rart med et kamera der kan holde nogle år
Canon er et super godt mærke...
Har selv et spejlrefleks fra Canon
MorDk skriver: Canon er et super godt mærke... Har selv et spejlrefleks fra Canon
Iiiiih dejligt
er de svære at gøre brug af??
Anonym skriver: http://www.elgiganten.dk/product/foto-video/spejlrefleks-systemkamera/EOS1100DKITIS/canon-spejlreflekskamera-eos-1100d-18-55-is-objektiv jeg har fundet ( tror jeg selv) et super lækkert kamera men er der et klogt hoved der kan sige om jeg er ude i noget af det rigtige??
HeidiW86 skriver: Haha fedt!! Kæresten og jeg er lige kommet hjem for 1 time siden har lige været ude og købe netop det kamera så vi ha et godt et til fødslen!! Og frem efter!!
Haha fedt!! Kæresten og jeg er lige kommet hjem for 1 time siden har lige været ude og købe netop det kamera så vi ha et godt et til fødslen!! Og frem efter!!
ej hvor pudsigt har I fået prøvet det??
er ret nervøs for om det er svært at bruge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128