Når man ikke har nogle at snak med, er jeg glad for baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej!!!

Efter jeg har født, blev jeg selvfølgelig syet 3 sting. 
Fødte 12 uger for tidligt og det er nu halv anden måned siden! 

1. Det er vidst ikke gjort ordenligt, jeg kan vidst se det er gået op, og der er kommet arvæv :-(

2. Jeg bløder stadig, og det er lidt over en måned siden jeg fødte. Idag blødte jeg kraftigt, som en slags menstruation? - er dette normalt?

3. Min kæreste og jeg har haft sex (selvfølgelig med beskyttelse)  - Jeg føler mig meget åben. Hvordan har det været med jer andre?

4. Nu har jeg lige taget et spejl og kigget mig i skridtet, fordi det sve. Og jeg bløder, men i skede åbningen er det som om, at der er noget der falder ud? Som om der er noget der er gået i stykker? Altså huden.. 
- nogle der har prøvet noget lignende?

5. Jeg er sku så bange for at noget af moderkagen stadig sidder oppe i skeden, og det er jeg fordi de jordmoderen sagde at når man fødte for tidligt skulle man være sikker på at man fik "født" hele moderkagen?

6. Må man sætte billede ind i sit opslag om spørgsmål 4 , for at jeg måske kunne få svar. Tænker at det kan være nogle har prøvet det samme eller ved noget. 

Håber nogle søde baby.dk læsere vil læse mit.. Undskyld det er rodet!!

Hilsen den nervøse :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Aabye

Jeg ville da i hvert fald skynde mig til lægen..
For det lyder ikke særligt godt at det føles som om noget falder ud af dig.. Og det er slet ikke godt hvis syningerne er gået op 

Anmeld

31. maj 2012

-Sigrid-

Line - med Bobben skriver:

Jeg ville da i hvert fald skynde mig til lægen..
For det lyder ikke særligt godt at det føles som om noget falder ud af dig.. Og det er slet ikke godt hvis syningerne er gået op 

Enig! 

Det er IKKE den slags ting du skal tøve med, skynd dig afsted før du får en infektion eller noget, og så ville jeg nok ikke have mere sex før du er heeelt færdig med at hele.

Mit så "slapt" ud lige efter jeg havde født, men kun et par dage, ikke efter en måned, der var det hele på plads og blødningen var hold op... Ja, jeg syntes du skal tage afsted 

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Enig! 

Det er IKKE den slags ting du skal tøve med, skynd dig afsted før du får en infektion eller noget, og så ville jeg nok ikke have mere sex før du er heeelt færdig med at hele.

Mit så "slapt" ud lige efter jeg havde født, men kun et par dage, ikke efter en måned, der var det hele på plads og blødningen var hold op... Ja, jeg syntes du skal tage afsted 

Så vil jeg ringe til lægen imorgen!!

Men jeg tog ned til fødegangen og fik dem til at tjekke og de sagde at det var helet fint, men når jeg selv kigger , så ser det ikke ud som om at det er helet fint :-( mere som om at det er gået op og der så er dannet arvæv :-(

Anmeld

31. maj 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Så vil jeg ringe til lægen imorgen!!

Men jeg tog ned til fødegangen og fik dem til at tjekke og de sagde at det var helet fint, men når jeg selv kigger , så ser det ikke ud som om at det er helet fint :-( mere som om at det er gået op og der så er dannet arvæv :-(

Den kan jo smutte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.