Hjælp, hvordan varmer man flasker når man er udenfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

bvn

Hej..

jeg håber i vil hjælpe os. da jeg ikke kan amminge da jeg spiser medicin. så vores søn får flasker stedet for. og vi har købt en varme termokande, altså man put flasker i, men hvor lang tiden skal den blive, da vi købt den i babysam og der står ingen oplysning hvordan. træls.

håber i kan hjælpe os...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Nettemor

Det er jo forskelligt for de forskellige mærker og modeller. Så jeg ville helt klart henvende mig i Babysam og høre..

Lyder også mærkeligt der ikke er nogen vejledning med. Jeg ville evt høre om de har en ekstra til at ligge.

Anmeld

31. maj 2012

KittyMaMa

Jeg er også ny flaske mor, da der ikke var næring i min mælk.. Jeg fuldammede i 3,5 måned, men nu er vi på flaske.

Jeg har købt en termotaske/flaske beholder, også koger jeg vand og hælder på flaske inden jeg går hjemmefra. Så har jeg pulver med ved siden af. Hvis du bruger flydende modermælksersatning kan du have en skål eller ligende med også hælde det varme vand i den og varme flasken med erstatning i vandet...

NB: - Man må ikke varme mælken hjemmefra (som jeg ellers havde tænkt mig) og holde den varm, - det kan fremkalde mælkebakterier, hvilket ikke er godt. 

Håber du finder ud af det! Og finder du på noget endnu smartere så skriv endelig!

Venlig hilsen Katja

Anmeld

31. maj 2012

marloutti

Vi havde altid en termokande med kogt afkølet vand og en termokande med kogt varmt vand med. Så skal man bare bruge lidt af det varme og mest af det kolde til den rette temp., så pulveret i, ryste og så er der mad... Dejligt nemt og enkelt. Vi købte Ikeas stål-termokander, de kunne holde vandet varmt hele dagen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.