Forbundt med børn i lejlighed???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

Anonym trådstarter

Er det kun mig der synes det her er helt åndsvagt, eller hvad???

http://www.boligportal.dk/lejebolig/2_værelses_lejlighed_Nykøbing_F_1184954.html

Aller nederst på siden står der, og jeg citere: "Husdyr og børn ikke tilladt."

Siden hvornår er det blevet muligt at gøre det "ikke tilladt" at have børn i lejligheder??? husdyr kan jeg forstå, men BØRN???

Det selvfølgelig op til udlejeren hvem han lejer ud til, men altså kan ikke lade være med at blive lidt forarget over det... jeg er studerende på længervarende uddannelse, MED et barn på 15 mdr. så jeg kan ikke leje denne...

Hvad mener i? er det for meget at blive forarget over, havde ikke set den nederste linje før jeg ringede... såå føler mig lidt dum, og lidt irreteret, samt forarget over jeg ikke må have min datter, hvis jeg skal bo i "hans" lejlighed...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Loa

Ved faktisk ikke om det er ok, at lave sådanne krav, når det nu er mandens lejlighed. Han kan jo i princippet bare vælge en uden børn til lejer.

Men giver dig fuldstændig ret i at det virker mærkeligt. Tænker, hvis han frygter larm og sådan, så kan han vel være ligeglad, når han ikke selv bor der.
Men helt ærligt hvor mange lejlighedskomplekser finder man derude, uden børnefamilier i

Anmeld

31. maj 2012

anynom

Anonym skriver:

http://www.boligportal.dk/lejebolig/2_værelses_lejlighed_Nykøbing_F_1184954.html

Siden hvornår er det blevet muligt at gøre det "ikke tilladt" at have børn i lejligheder??? husdyr kan jeg forstå, men BØRN???

Det selvfølgelig op til udlejeren hvem han lejer ud til, men altså kan ikke lade være med at blive lidt forarget over det... jeg er studerende på længervarende uddannelse, MED et barn på 15 mdr. så jeg kan ikke leje denne...