Forbundt med børn i lejlighed???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

Anonym trådstarter

Er det kun mig der synes det her er helt åndsvagt, eller hvad???

http://www.boligportal.dk/lejebolig/2_værelses_lejlighed_Nykøbing_F_1184954.html

Aller nederst på siden står der, og jeg citere: "Husdyr og børn ikke tilladt."

Siden hvornår er det blevet muligt at gøre det "ikke tilladt" at have børn i lejligheder??? husdyr kan jeg forstå, men BØRN???

Det selvfølgelig op til udlejeren hvem han lejer ud til, men altså kan ikke lade være med at blive lidt forarget over det... jeg er studerende på længervarende uddannelse, MED et barn på 15 mdr. så jeg kan ikke leje denne...

Hvad mener i? er det for meget at blive forarget over, havde ikke set den nederste linje før jeg ringede... såå føler mig lidt dum, og lidt irreteret, samt forarget over jeg ikke må have min datter, hvis jeg skal bo i "hans" lejlighed...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Loa

Ved faktisk ikke om det er ok, at lave sådanne krav, når det nu er mandens lejlighed. Han kan jo i princippet bare vælge en uden børn til lejer.

Men giver dig fuldstændig ret i at det virker mærkeligt. Tænker, hvis han frygter larm og sådan, så kan han vel være ligeglad, når han ikke selv bor der.
Men helt ærligt hvor mange lejlighedskomplekser finder man derude, uden børnefamilier i

Anmeld

31. maj 2012

anynom

Anonym skriver:

http://www.boligportal.dk/lejebolig/2_værelses_lejlighed_Nykøbing_F_1184954.html

Siden hvornår er det blevet muligt at gøre det "ikke tilladt" at have børn i lejligheder??? husdyr kan jeg forstå, men BØRN???

Det selvfølgelig op til udlejeren hvem han lejer ud til, men altså kan ikke lade være med at blive lidt forarget over det... jeg er studerende på længervarende uddannelse, MED et barn på 15 mdr. så jeg kan ikke leje denne...

Hvad mener i? er det for meget at blive forarget over, havde ikke set den nederste linje før jeg ringede... såå føler mig lidt dum, og lidt irreteret, samt forarget over jeg ikke må have min datter, hvis jeg skal bo i "hans" lejlighed...

Jeg synes det er fint han skriver det. Det kan der jo være mange årsager til.

Anmeld

31. maj 2012

Masig

Det synes jeg egentlig er ok... Kan godt forstå du bliver stødt, men kan jo være han har ahft dårlige erfaringer med børn der ødelagde lejligheden eller noget...

Anmeld

31. maj 2012

Kløver

Det virker lidt underligt, ville du så blive smidt ud hvis du pludselig blev gravid ?

Min første tanke er om det er nogle sikkerheds/brand- mæssige krav, pga antal værelser, beliggenhed eller lignende

Men ja lyder da underligt

Anmeld

31. maj 2012

Mom2

Anonym skriver:

Enig, synes det er helt okay, der er jo nok en grund til det!

Anmeld

31. maj 2012

Henriette Aaby

For ca 10 år siden boede jeg i en lejlighed, hvor det heller ikke måtte bo børn, simpelhen fordi de fleste beboer i egendomme, havde et eller andet form for misbrug. I den forbindelse synes jeg det er meget fornuftig....

Anmeld

31. maj 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Synes det er ok han har det sådan.

Men jeg havde nok valgt ikke at side stile det med husdyr ikke tilladt

Og måske bare når folk ringer sige at den er lejet ud eller hvad ved jeg...

Anmeld

31. maj 2012

Dinna88

Nu skriver han jo også rolig studerende - det kan sagtens have noget at gøre med firmaerne nedenunder. Jeg synes det er helt fair, børn kan være lige så utilregnelige som dyr i visse situationer 

Anmeld

31. maj 2012

Maise86

Jeg tror at der er flere steder, der har sådan en politik. Kender nogen, der bor i Odense og der må ikke bo nogen der er under 18

Men kan sagtens forstå du bliver lidt stødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.