Nogen der arbejder med senhjerneskadet borgere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg er blevet anbefalet at søge en stilling, hvor jeg skal arbejde med senhjerneskadet borgere. Men hvad går sådan et job lige helt ud på? Af personale er der både Social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker og ergoterapeuter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

LotusCPH

Jeg arbejder sådan et sted - på et aktivitetscenter for ældre. Men der er så en afd. for senhjeneskadede. Super spændende job med mange udfordringer. Er selv faglært sosu hj. men i samarb. m. fys/ergo, goronto psyk, sosu ass. er man et ret stærkt team. 

Det er et ret krævende arbejde - hvor du 100 % skal være til stede. Psykisk som fysisk. Men igen et dejligt udfordrende job - hvad er du da udd. som?

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

LotusCPH skriver:

Jeg arbejder sådan et sted - på et aktivitetscenter for ældre. Men der er så en afd. for senhjeneskadede. Super spændende job med mange udfordringer. Er selv faglært sosu hj. men i samarb. m. fys/ergo, goronto psyk, sosu ass. er man et ret stærkt team. 

Det er et ret krævende arbejde - hvor du 100 % skal være til stede. Psykisk som fysisk. Men igen et dejligt udfordrende job - hvad er du da udd. som?

Jeg er sosuassistent.

Er det et tungt arbejde, som på et plejehjem? Og hvordan er normeringen? Hvad laver man med voksne senhjerneskadet borgere?

Anmeld

31. maj 2012

LotusCPH

Anonym skriver:

Jeg er sosuassistent.

Er det et tungt arbejde, som på et plejehjem? Og hvordan er normeringen? Hvad laver man med voksne senhjerneskadet borgere?

Det er det samme som på plejehjem - hver enkelt borger har jo hver deres behov uanset alder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.