Positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej piger. Havde testdag i tirsdags og min strimmeltest var negativ. I nat kunne jeg ikke sove, så var oppe og tisse 4 gange(!) .. Jeg tog så en clearblue kl. 13.00 efter at have drukket alt for meget kaffe og væske..

Den sagde ikke gravid. Da jeg så kommer hjem og har haft en pause fra toilettet på godt 2 timer tager jeg en strimmeltest og den viste 2 streger. Ikke knaldhamrende rød men den var der. Kan ikke sætte billeder ind vis Tlf, men sender gerne på SMS.. I kan skrive til mig først op Slettet af moderator.

Og kommenter gerne herinde.

Tak��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Sara.

Underligt

Tror ikke jeg vil tro hverken det ene eller andet, men vente et par dage og så teste igen!

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Sara. skriver:

Underligt

Tror ikke jeg vil tro hverken det ene eller andet, men vente et par dage og så teste igen!

Lyder fornuftigt. Men jeg er et meget utålmodigt menneske

Anmeld

31. maj 2012

Sara.

Anonym skriver:

Lyder fornuftigt. Men jeg er et meget utålmodigt menneske

Hehe det er jeg så ikke... Men kan sagtens forstå at du er!

Både med min søn og med min datter testede jeg først da jeg næsten var sikker på at den var der (hvilket den var).

Så jeg er nok ikke den mest garvede i de her test. Men når den ene viser positiv og den anden negativ, så ville jeg vente et par dage

Anmeld

31. maj 2012

Darling<3

Hej piger. Havde testdag i tirsdags og min strimmeltest var negativ. I nat kunne jeg ikke sove, så var oppe og tisse 4 gange(!) .. Jeg tog så en clearblue kl. 13.00 efter at have drukket alt for meget kaffe og væske..

Den sagde ikke gravid. Da jeg så kommer hjem og har haft en pause fra toilettet på godt 2 timer tager jeg en strimmeltest og den viste 2 streger. Ikke knaldhamrende rød men den var der. Kan ikke sætte billeder ind vis Tlf, men sender gerne på SMS.. I kan skrive til mig først op slettet af moderator.

Og kommenter gerne herinde.

Tak��

Ej seriøst - du har bare ikke lige smidt dit private telefon nummer ind på en åben debat side?!?

Synes du skal få fat i staff og bede dem slette nummeret !!

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Ej seriøst - du har bare ikke lige smidt dit private telefon nummer ind på en åben debat side?!?

Synes du skal få fat i staff og bede dem slette nummeret !!

Rolig, rolig. Jo, det gjorde jeg men har kontaktet staff

Anmeld

31. maj 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Rolig, rolig. Jo, det gjorde jeg men har kontaktet staff

Skrev sku bare til dig for at hjælpe - men det beklager jeg da..

Smid du bare nummeret ind igen hvis du vil, det er ikke mig der risikere at blive chikaneret!!

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Skrev sku bare til dig for at hjælpe - men det beklager jeg da..

Smid du bare nummeret ind igen hvis du vil, det er ikke mig der risikere at blive chikaneret!!

Det var nu mere de der !! Og ?!?!.. Føler altid at folk råber, når de skriver sådan.

Men tak for at du skrev det

Anmeld

31. maj 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Det var nu mere de der !! Og ?!?!.. Føler altid at folk råber, når de skriver sådan.

Men tak for at du skrev det

Hvis jeg skulle råbe på skrift ville jeg bare bruge store bokstaver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.