Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan man i det offentlige system behandles året ud i det år man fylder 41 eller er det i det år man fylder 40 ?
Har fået 2 forskellige svar fra 2 forskellige læger, så hvad skal man regne med tror I ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Kan man i det offentlige system behandles året ud i det år man fylder 41 eller er det i det år man fylder 40 ? Har fået 2 forskellige svar fra 2 forskellige læger, så hvad skal man regne med tror I ?
Jeg ved det ikke men hvis jeg var dig ville jeg ringe til den klinik I skal i behandling ved og spørge
Hmm... dengang jeg var igennem det med min eksmand... der var det sådan at man i det offentlige kunne få hjælp til 3 forsøg (3 ægudtagninger) og så er der fryseforsøgene ved siden af hvis æggene overlever optøgning.
Er der en aldersgrænse for fertilitetsbehandling? Ja. Ifølge lovgivningen må der ikke foretages fertilitetsbehandling hvis kvinden er fyldt 46 år. Der er ingen aldersgrænse for manden. De offentlige fertilitetsklinikker behandler ikke par hvor kvinden er fyldt 40 år.
Rockertand skriver: De offentlige fertilitetsklinikker behandler ikke par hvor kvinden er fyldt 40 år.
De offentlige fertilitetsklinikker behandler ikke par hvor kvinden er fyldt 40 år.
Det kommer an paa klinikken - nogen hospitaler behandler til man fylder 41.
sus73 skriver: Det kommer an paa klinikken - nogen hospitaler behandler til man fylder 41.
Det er skam ikke noget, jeg har fundet på - det er kopieret fra Trianglens hjemmeside.
Rockertand skriver: Det er skam ikke noget, jeg har fundet på - det er kopieret fra Trianglens hjemmeside.
Det påstår jeg heller ikke at du har. Men ved bare fra andre, at nogen hospitaler siger stop når man fylder 40 år, og andre når man fylder 41 år. Det bedste er jo at spørge der hvor man nu går i behandling.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128