Ikke i den her omgang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

pastry26

...men måske i næste! Ja, piger jeg har testet negativt her dagen før test dag og 13 dage efter IUI. Kunne bare ikke vente længere, da jeg ligesom har haft på fornemmelsen at den ville være negativ..

Jeg har også mens murren i underlivet nu, så håber bare den snart kommer, så vi kan forsøge igen 

Bare en update fra mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

tarkoflen

Øv hvor træls

Hvor mange forsøg har I haft?

Jeg for at næste forsøg går den rigtige vej

Anmeld

31. maj 2012

pastry26

tarkoflen skriver:

Øv hvor træls

Hvor mange forsøg har I haft?

Jeg for at næste forsøg går den rigtige vej

Det her var det første  Så vi har mange endnu..

Og tak, det varmer 

Anmeld

31. maj 2012

tarkoflen

pastry26 skriver:

Det her var det første  Så vi har mange endnu..

Og tak, det varmer 

Godt det "kun" var første forsøg.

Kan se du er fra Århus, det er jeg også, og vi er også i behandling, dog direkte i IVF grundet endometriose.

Rigtig meget held og lykke med næste forsøg. Må jeg spørge hvor I går henne?

Anmeld

31. maj 2012

pastry26

tarkoflen skriver:

Godt det "kun" var første forsøg.

Kan se du er fra Århus, det er jeg også, og vi er også i behandling, dog direkte i IVF grundet endometriose.

Rigtig meget held og lykke med næste forsøg. Må jeg spørge hvor I går henne?

Ja, heldigvis for det. Havde det næsten også sådan at det ville være utroligt hvis det skete i første omgeng, men selvfølgelig er chancen der jo.. 

Vi går hos Aagaard. Vi er begge henvist fra egen læge dertil. Hun bruger altid Aagaard. Indtil videre er vi tilfredse med forløbet  

Hvad med Jer? Håber det samme for dig 

Anmeld

31. maj 2012

foto på lærred

for at den er der i næste forsøg

Anmeld

31. maj 2012

tarkoflen

pastry26 skriver:

Ja, heldigvis for det. Havde det næsten også sådan at det ville være utroligt hvis det skete i første omgeng, men selvfølgelig er chancen der jo.. 

Vi går hos Aagaard. Vi er begge henvist fra egen læge dertil. Hun bruger altid Aagaard. Indtil videre er vi tilfredse med forløbet  

Hvad med Jer? Håber det samme for dig 

Jeg har en veninde der går dernede også, og hun er rigtig glad for det

Vi går på Skejby, fordi de har forstand på endo, og det er endoteamet der har sendt mig videre

Vi satser på at 2. gang er lykkens gang for os begge så

Anmeld

31. maj 2012

Nessie

Det var træls, men godt at du var forberedt på en negativ test, så var skuffelsen ikke helt så stor.

Håber for jer at det lykkes næste gang

Anmeld

31. maj 2012

pastry26

Nessie skriver:

Det var træls, men godt at du var forberedt på en negativ test, så var skuffelsen ikke helt så stor.

Håber for jer at det lykkes næste gang

Tak for det!!  Jeg har det sådan, at det kan ikke nytte noget at blive superskuffet, vi er jo først lige begyndt i behandling, så vi tager et skridt af gangen.. 

Vi har heldigvis mange forsøg endnu 

Anmeld

31. maj 2012

sweet

pastry26 skriver:

...men måske i næste! Ja, piger jeg har testet negativt her dagen før test dag og 13 dage efter IUI. Kunne bare ikke vente længere, da jeg ligesom har haft på fornemmelsen at den ville være negativ..

Jeg har også mens murren i underlivet nu, så håber bare den snart kommer, så vi kan forsøge igen 

Bare en update fra mig 

vi håber på i er heldige næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.