Er der håb endnu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Der er syv dage til min testdag, men jeg kunne ikke dy mig og testede i dag (ikke morgenurin). Den var negativ. Det var Apotektes test.

Tror I der er håb endnu alligevel, eller burde den være blevet positiv når det er så tæt på. Med begge mine andre børn har jeg kunnet teste bragende positiv på testdag, men har aldrig før prøvet at teste før tid.

Jeg har så mange symptomer fx konstant kvalme og kan ikke holde ud at have jeans på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Maise86

Selvfølgelig er der håb endnu hvis der er 7 dage til testdag endnu

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Selvfølgelig er der håb endnu hvis der er 7 dage til testdag endnu

Yaaah er det rigtig? Jeg syntes bare hele tiden at man hører om andre som har testet postitv før tid og tænkte at det var så tæt på testdag?

Anmeld

31. maj 2012

Maise86

Anonym skriver:

Yaaah er det rigtig? Jeg syntes bare hele tiden at man hører om andre som har testet postitv før tid og tænkte at det var så tæt på testdag?

Tænker at 7 dage før testdag ikke er sååå tæt på igen Vent hellere til selve dagen, så er du sikrest

Held og lykke

Anmeld

31. maj 2012

Masig

7 dage er alt alt for tidligt at teste, ægget har jo dårligt sat sig fast endnu hvis du er gravid, så det er klart den viser negativ.... Det sikreste resultat får du ved at teste på testdagen og selv der kan man risikere at man endnu ikke har dannet nok HCG tila t det kan måles.... Du kan slet ikke regne med noget allerede nu, så vent hellere 7 dage og se om ikke der kommer en fin streg der

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Tænker at 7 dage før testdag ikke er sååå tæt på igen Vent hellere til selve dagen, så er du sikrest

Held og lykke

Det vil jeg gøre så

Tak

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

7 dage er alt alt for tidligt at teste, ægget har jo dårligt sat sig fast endnu hvis du er gravid, så det er klart den viser negativ.... Det sikreste resultat får du ved at teste på testdagen og selv der kan man risikere at man endnu ikke har dannet nok HCG tila t det kan måles.... Du kan slet ikke regne med noget allerede nu, så vent hellere 7 dage og se om ikke der kommer en fin streg der

Åh det håber jeg sådan at du har ret i

Hvis ikke så ved jeg godt nok ikke hvad jeg skal sige til den konstante kvalme og det faktum at mine bukser strammer så meget. Det minder bare så meget om de to andre gange

Anmeld

31. maj 2012

Masig

Anonym skriver:

Åh det håber jeg sådan at du har ret i

Hvis ikke så ved jeg godt nok ikke hvad jeg skal sige til den konstante kvalme og det faktum at mine bukser strammer så meget. Det minder bare så meget om de to andre gange

Hmm altså bukserne synes jeg lyder lidt vildt, der er jo ikke nogen baby endnu, men kvalmen kan godt være, der er nogle få der får det meget tidligt, men det kan altså også bare være pga ÆL eller ægget der sætter sig fast eller noget.. Det er MEGET tidligt med symptomer vil jeg mene, men skal ikke kunne sige det, vi er jo alle forskellige...

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Hmm altså bukserne synes jeg lyder lidt vildt, der er jo ikke nogen baby endnu, men kvalmen kan godt være, der er nogle få der får det meget tidligt, men det kan altså også bare være pga ÆL eller ægget der sætter sig fast eller noget.. Det er MEGET tidligt med symptomer vil jeg mene, men skal ikke kunne sige det, vi er jo alle forskellige...

Ved mine to andre graviditeter har det i alt fald været det samme. Jeg har vidst det før jeg kunne teste begge gange pga samme symptomer så jeg håber

Anmeld

31. maj 2012

Masig

Anonym skriver:

Ved mine to andre graviditeter har det i alt fald været det samme. Jeg har vidst det før jeg kunne teste begge gange pga samme symptomer så jeg håber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.