Dåbskjole dreng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.385 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

Mor til L&S

Hej

Nogen som kender et sted hvor man evt kan leje eller købe billige dåbskjoler til drenge?!

Da Liva blev født lavede min mor den selv ud af en sød hvid sommerkjole, men den bliver for piget at bruge til en dreng - desværre.

Nogen som kender et sted, eller som selv har en fin en til salg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

FjolleTrold

Mor til Liva skriver:

Hej

Nogen som kender et sted hvor man evt kan leje eller købe billige dåbskjoler til drenge?!

Da Liva blev født lavede min mor den selv ud af en sød hvid sommerkjole, men den bliver for piget at bruge til en dreng - desværre.

Nogen som kender et sted, eller som selv har en fin en til salg?

Hvad er billig? 

Anmeld

31. maj 2012

Mor til L&S

FjolleTrold skriver:

Hvad er billig? 

Det ved jeg ikk - aner ikk hvad de koster, da vi selv lavede Liva's af en fin hvid sommerkjole...

Ved bare at jeg ikk skal ha en Lilly agtig til mange penge... Den skal bruges et par timer og det er det...

Anmeld

31. maj 2012

FjolleTrold

Mor til Liva skriver:

Det ved jeg ikk - aner ikk hvad de koster, da vi selv lavede Liva's af en fin hvid sommerkjole...

Ved bare at jeg ikk skal ha en Lilly agtig til mange penge... Den skal bruges et par timer og det er det...

Jeg har nemlig planer om at tage dåbskjoler ind i min produktion. Prisen kommer nok til at ligge omkring de 600 kr. Så du kan have mig i tankerne, hvis der ikke dukker noget op

Anmeld

31. maj 2012

DitteMarie

Hvad med et lækkert sæt tøj, i stedet for kjole? Som I kan have glæde af senere? En af miniatures lækre strikdragter fx?

Anmeld

31. maj 2012

Mor til L&S

Hvad med et lækkert sæt tøj, i stedet for kjole? Som I kan have glæde af senere? En af miniatures lækre strikdragter fx?

Det har jeg også tænkt på... Er bare i tvivl om han godt kan blive døbt  i alm tøj?!

Har du et link til den strik dragt?

Anmeld

31. maj 2012

chael

Også selvom i putter blå på eller ved?

Har du prøvet med lyseblåt bånd på? Måske hvis din mor kunne så et lyseblåt langt drenge sjal, så den ikke blev så piget?

Synes næsten det ville være synd at din datter er døbt i en fin kjole, men sønnens kan man leje og aflevere tilbage. Den tanke bryder jeg mig ikke om

*C

Anmeld

31. maj 2012

Mor til L&S

chael skriver:

Også selvom i putter blå på eller ved?

Har du prøvet med lyseblåt bånd på? Måske hvis din mor kunne så et lyseblåt langt drenge sjal, så den ikke blev så piget?

Synes næsten det ville være synd at din datter er døbt i en fin kjole, men sønnens kan man leje og aflevere tilbage. Den tanke bryder jeg mig ikke om

*C

Ja den bliver for piget selvom der kommer blå til - desværre.

Men tror faktisk jeg vil prøve at finde en lækker strik dragt eller et par skønne strik bukser og så med en lækker skjorte til

Anmeld

31. maj 2012

mikkel2006

Mor til Liva skriver:

Det har jeg også tænkt på... Er bare i tvivl om han godt kan blive døbt  i alm tøj?!

min mand var imod at vores søn skulle ha kjole på da han sku døbes i en alder af 5½ måned, så vi købte et lille jakkesæt til ham han var så fin og havde det jo kun på i kirke

Anmeld

31. maj 2012

DitteMarie

Mor til Liva skriver:

De har flere, men fx denne her http://www.miniaturen.dk/product.php?id=12960 

Eller denne

http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=76&vn=412-000016_74

Eller denne

http://www.smaahjerter.dk/?id=416&recordid=13734

Det var lidt eksempler jeg selv kunne finde på at vælge

Synes godt de kan have almindelig pænt tøj på

Min store dreng er døbt i kanin kostume, da han blev døbt fastelavns søndag. Den næste skal til efteråret og tror det bliver en mini a ture dragt. Jeg er ikke til dåbskjoler eller jakkesæt. Held og lykke med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.