symptomer efter p-pille stop eller gravid ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

scarina

Hej alle sammen her inde. 

Jeg er stoppet med mine p-piller, som jeg har taget i 3 år uden pauser, da jeg har endometriose. 

Jeg stoppede d. 4 maj og havde mens. allerede d. 8 maj. 
omkring d. 16 maj have jeg mega ømme brystvorter, er dog væk nu, og er kun meget lidt ømme. jeg kvalme i perioder. tisser ofter end jeg plejer, dog også kun i perioder og har næsten hele tiden en metal smag i min mund og halsbrænd og niven i underlivet (kan dog også skyldet endometriosen)

Jeg tror desværre kun det er symptomer efter p-pille stop da jeg jo kun lige er stoppet med dem, og næsten umuligt kan være på grund af gravitet. men er der nogle der have nogle af de samme symptomer efter p-pille stop?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Karla

Hej.

Jeg oplevede fuldstændig det samme, som du beskriver, da jeg stoppede med p-piller. Jeg havde taget p-piller i 2,5 år ca. Med en enkel pause på 2 mdr. pga. operation. De første 2 måneder efter p-pille stop havde jeg samme symptomer, som du beskriver. Var helt sikker på, at jeg var gravid, men det var altså bare kroppen der reagerede på, at jeg var stoppet. Men derfor kan det jo godt være det er lykkedes for dig

Anmeld

31. maj 2012

scarina

Ja jeg tror nu også selv, at det er pga. P pille stop, men man tænker da lige tanken en gang. Men nej hvor er det træls man ikk ved hvornår man skal have mens. Da jeg jo ikk ved hvor langt der er imellem mens .  Inu. 

Anmeld

31. maj 2012

Karla

Ja, det er ret frustrerende ikke at vide det
Det er nu 8 måneder siden jeg stoppede på
p-piller, og har meget svingende cyklus. Er på mellem
28 og 37 dage, og jeg gider jo heller ikke rende rundt og tage test hele tiden, fordi det er bare at have falske forhåbninger! Men det er så træls ikke at have en idé om, hvornår en test kan give et reelt svar.
Men krydser fingre for dig!

Anmeld

31. maj 2012

scarina

Jeg har også valgt jeg ikk vil tag ægløsnings testjo hver fald ikk i nu. For så går jeg alt for meget og tænker. Håber også det snart lykkes for jer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.