Så kom bekræftelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

An&Jo

Lejligheden er opsagt, og med senest fraflytning den 14 august så de kan få deres 14 dages periode inden en ny lejer flytter ind.. Så det er jo helt fantastisk..

Nu håber jeg bare det lykkes dem at få den lejet ud før tid, jeg skal ihvertfald gøre mit for det..
Nu skal den bare tømmes her efter mine eksamener, og så skal den gøres rent, og der skal males..

Glæder mig faktisk til at flytte tilbage op i huset, og få vores gamle hverdag (med få praktiske ændringer) op at køre igen som en familie, og ikke længere hver for sig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Solstrålebørn

Hvor dejligt.... 

Anmeld

31. maj 2012

MortilElias2010

31. maj 2012

banana3

An&Jo skriver:

Lejligheden er opsagt, og med senest fraflytning den 14 august så de kan få deres 14 dages periode inden en ny lejer flytter ind.. Så det er jo helt fantastisk..

Nu håber jeg bare det lykkes dem at få den lejet ud før tid, jeg skal ihvertfald gøre mit for det..
Nu skal den bare tømmes her efter mine eksamener, og så skal den gøres rent, og der skal males..

Glæder mig faktisk til at flytte tilbage op i huset, og få vores gamle hverdag (med få praktiske ændringer) op at køre igen som en familie, og ikke længere hver for sig..

Ihj hvor dejligt!!! Tillykke med det alt held og lykke til jer  

Anmeld

31. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor dejlig!

Anmeld

31. maj 2012

Annemor...

Dejligt

Anmeld

31. maj 2012

tarkoflen

Skønt

Anmeld

31. maj 2012

Klumpe-dumpe

An&Jo skriver:

Hvor er det nu du bor henne og i hvad?

Anmeld

1. juni 2012

An&Jo

Ariel skriver:

Hvor er det nu du bor henne og i hvad?

Jeg bor i Nørresundby i en lejlighed..

Anmeld

1. juni 2012

An&Jo

Solstrålebørn skriver:

Hvor dejligt.... 

meget dejligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.