tegn på gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

Anonym trådstarter

Hejsa

jeg har de sidste par morgner haft noget kvalme og noget muren i underlivet, (vi har haft sex lige omkring æglæsning) og har på fornemmelsen at jeg er gravid.. tog så en test i går (der er ca 1½uge til jeg kan teste) den var negativ nu vil jeg gerne høre hvad symtomer I havde før i testede positive?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Kløver

Anonym skriver:

Hejsa

jeg har de sidste par morgner haft noget kvalme og noget muren i underlivet, (vi har haft sex lige omkring æglæsning) og har på fornemmelsen at jeg er gravid.. tog så en test i går (der er ca 1½uge til jeg kan teste) den var negativ nu vil jeg gerne høre hvad symtomer I havde før i testede positive?

Hvis du har 1.5 uge til testdag, burde æl jo være for maks 1 uge siden, hvornår havde du æl?

Havde selv kvalme og ømme bryster ved min 1, med nr 2 kom symptomerne først efter jeg havde testet positivt

Krydser for du snart kan teste positivt

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Hvis du har 1.5 uge til testdag, burde æl jo være for maks 1 uge siden, hvornår havde du æl?

Havde selv kvalme og ømme bryster ved min 1, med nr 2 kom symptomerne først efter jeg havde testet positivt

Krydser for du snart kan teste positivt

havde ÆL for lige nødagtig en uge siden i dag...

Anmeld

31. maj 2012

Bak

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg havde ingen symptomer overhovedet Og har faktisk ikke haft kvalme på noget tidspunkt. Jeg testede positiv 3+5.

for at den er der for dig

Anmeld

31. maj 2012

Kløver

Anonym skriver:

havde ÆL for lige nødagtig en uge siden i dag...

Så har ægget knap nok nået at sætte sig fast, de siger min 10 dage og gerne mere fra ægløsning

Krydser for den er positiv om nogle dage

Anmeld

31. maj 2012

Miss-86

Vil lige høre, hvornår kan man teste da ?

Anmeld

31. maj 2012

MorDk

Jeg er gravid med nr. 2

Men mine symptomer før jeg testede positiv var:

• Blev nemt forpustet

• Hævede fingre

• Hovedpine

• Menses lign smerter

• Murren i lænden

• Tæt i næsen

• Skærpet lugtesans

• Anderledes lugt dernede

• Kraftigere urinlugt

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg er gravid med nr. 2

Men mine symptomer før jeg testede positiv var:

• Blev nemt forpustet

• Hævede fingre

• Hovedpine

• Menses lign smerter

• Murren i lænden

• Tæt i næsen

• Skærpet lugtesans

• Anderledes lugt dernede

• Kraftigere urinlugt

hmmm nogen af de symptomer at jeg også synes enda at mine bryster strutter mere... tøt næsten ikke håbe på at den er der i første forsøg

Anmeld

1. juni 2012

MorDk

Anonym skriver:

hmmm nogen af de symptomer at jeg også synes enda at mine bryster strutter mere... tøt næsten ikke håbe på at den er der i første forsøg

Jeg krydser fingre for dig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.