Slott skriver:
Er totalt forvirret og SINDSYG træt af det ægløsnings-halløj. Jeg havde min mens d. 23 april og stoppede den 26 april fik igen den 21 maj stoppede den 23 maj altså en cyklus på 28 dage ik? På min maves ægløsningsberegner skulle jeg have æggløsning ca den 4/6 det samme siger min pink pad app min ptracker siger at det allerede skulle ha været den 26 maj lige efter min mens stoppede. De sidste par dage har jeg tisset på de her ægløsningstest og de sidste 2 dage har der været 2 tydlige streger dog ikke lige tydlige til morgen er der så næsten kun 1 streg hvad pokker sker der....... Ihhhh jeg bliver sindsyg af det og selv om jeg siger jeg skal lade det ligge og ikke tænke over det for så stresser jeg ikke kroppen SÅ KAN JEG BARE IKKE LÆGGE TANKERNE FRA MIG!!!!!
Det er egentlig ikke så kompliceret:
Cyklus 23. april - 20. maj, ægløsning ca. 14 dage før næste menstruation = 7. maj.
Cyklus 21. maj - formentligt 17. juni, ægløsning ca. 14 dage før næste menstruation = 4. juni.
Det er kun 2 lige tydelige streger (eller teststreg tydeligere end kontrolstregen), der tæller, alle andre farvevarianter skal du se bort fra, men når du nærmer dig forventet ægløsningstidspunkt (12-16 dage før forventet menstruation), så skal du teste minimum 2 gange om dagen i tidsrummet 10-20.
Held og lykke.
Anmeld