Snart børnehave:) men hvor hen:)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

Christina :-)

Hej min søn skal State i Dp her om to mdr og ville enlig bare høre hvornår man får avide hvor han skal begynde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Loa

Skal han i børnehave eller dagpleje??

Anmeld

31. maj 2012

Nettemor

Loa skriver:

Skal han i børnehave eller dagpleje??

Også mit umiddelbare spørgsmål..
Det er jo ikke helt det samme.

Anmeld

31. maj 2012

Åh ja så km se hvor vågn jeg var da jeg skrev det mente børnehave!

Anmeld

31. maj 2012

Loa

ungmorher:-) skriver:

Åh ja så km se hvor vågn jeg var da jeg skrev det mente børnehave!

Ok godt så. Så kan jeg nemlig desværre ikke helt svare på dit spørgsmål, da min stadig er i vuggestue. Men tænker om man ikke også der skal "vælge" prioriteter i forhold til hvor i vil have han skal gå?

Har i gjort det?

Hvordan ved du han skal starte i børnehave om 2 måneder, hvis du ikke ved hvor han skal gå?

Tænker man i hvert fald altid kan ringe til pladsanvisningen og spørge, de burde om nogen vide det

Anmeld

31. maj 2012

Loa skriver:

Ok godt så. Så kan jeg nemlig desværre ikke helt svare på dit spørgsmål, da min stadig er i vuggestue. Men tænker om man ikke også der skal "vælge" prioriteter i forhold til hvor i vil have han skal gå?

Har i gjort det?

Hvordan ved du han skal starte i børnehave om 2 måneder, hvis du ikke ved hvor han skal gå?

Tænker man i hvert fald altid kan ringe til pladsanvisningen og spørge, de burde om nogen vide det

Fordi da jeg ringe og valgte de to steder sage de de. 1 aug derfor!

Anmeld

31. maj 2012

Loa

ungmorher:-) skriver:

Fordi da jeg ringe og valgte de to steder sage de de. 1 aug derfor!

Okay ved ikke om jeg misforstår, men du skriver meget surt agtigt, og så gider jeg da virkelig ikke bruge tid på at prøve at hjælpe.

Men hvorfor i alverden ringer du ikke bare til pladsanvisningen, hvis de kan se han skal starte 1 aug, må de vel også kunne svare på hvor henne....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.