Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.098 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

Anonym trådstarter

hej vi har overtaget den her kanin på 5 år, så i dag da vi skulle ud og gøre rent ved den og gi mad lå den helt stille nomal kommer den hoppene op men ik i dag. trode den var død, men da kærsten kom hjem tog han den ud og så den var fyldt med orme eller laver ved ik lige hvad men et huld på maven ig ind i kroppen på den er fyldt med de dyr kanin lever men den har det sku ik godt, hvad skal man gøre kan det redes eller skal den avlives ? nogle der har prøved ligene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

sweet

Anonym skriver:

hej vi har overtaget den her kanin på 5 år, så i dag da vi skulle ud og gøre rent ved den og gi mad lå den helt stille nomal kommer den hoppene op men ik i dag. trode den var død, men da kærsten kom hjem tog han den ud og så den var fyldt med orme eller laver ved ik lige hvad men et huld på maven ig ind i kroppen på den er fyldt med de dyr kanin lever men den har det sku ik godt, hvad skal man gøre kan det redes eller skal den avlives ? nogle der har prøved ligene?

den skal bestemt til dyrlæge, afsted med den i en fart

Anmeld

31. maj 2012

BellaT

Hul ind i maven? Hvis jeg har forstået det rigtigt, at den har et hul i maven og at der er mider i hullet, så få den aflivet. Nu! Håber jeg ikke har forstået det rigtigt. Det lille dyr må have så store smerter i så fald.

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

BellaT skriver:

Hul ind i maven? Hvis jeg har forstået det rigtigt, at den har et hul i maven og at der er mider i hullet, så få den aflivet. Nu! Håber jeg ikke har forstået det rigtigt. Det lille dyr må have så store smerter i så fald.

det var spifluge laver der havde smist den inde fra derfor man ik har set noget før nu den blev avlivet samme aften som vi opdaget det så den har fået fred men virkelig volsom

Anmeld

1. juni 2012

Missq4

Grim oplevelse kram til jer 

Anmeld

1. juni 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

til dyrlægen med den og det kan ikke gå stærkt nok!

da det er svært ud fra jeres forklaring og vide hvad det kan være lyder det voldsomt.. så om det overlever ved jeg ikke.. men afsted med den!

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

til dyrlægen med den og det kan ikke gå stærkt nok!

da det er svært ud fra jeres forklaring og vide hvad det kan være lyder det voldsomt.. så om det overlever ved jeg ikke.. men afsted med den!

den har vert a sted og er både avlivet og begraved

Anmeld

1. juni 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

den har vert a sted og er både avlivet og begraved

okay.. hvad var der galt så ?

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

okay.. hvad var der galt så ?

det var spyfluger som havde lagt æg og så miderne havde fundet vej op genem ændetamen på den og ædt den inde fra vis jeg forstod det rigtig

Anmeld

1. juni 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

det var spyfluger som havde lagt æg og så miderne havde fundet vej op genem ændetamen på den og ædt den inde fra vis jeg forstod det rigtig

frygtede desværre det var sådan noget 

ganske uhyggeligt men dejligt den fik fred så..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.