Lovemade babymad - priserne er faldet :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.391 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

ano14316

Jeg vil bare lige slå et slag for at priserne på lovemade babymad er faldet til 14,95 i stedet for de før 17,95...

Jeg har ikke selv nogen interesser inden for lovemade.. jeg synes bare det er så dejligt at vi har et godt alternativ til "glas" mad..

Jeg har selv brugt det et par gange i en snæver vending.. og det er altså bare super mad..

Hvis der er nogen der ikke lige ved hvad det er så er det økologisk babymad på frost,  uden konserveringsmidler, farvestoffer og andre tilsætningsstoffer.. det er simpelthen "rigtig" mad er der er frosset i passende portioner.. man kan se det her, hvor opskrifterne også er tilgængelige.. http://lovemade.dk/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

LR85

det er da super.

og absolut også nødvendigt, de er i forvejen meget dyre.

Men klart noget jeg vil overveje når mit spir i maven om ½ års tid er klar til det.

Har aldrig set det i føtex faktisk, gad vide om de forhandler det? Ligger det ikke på frost?

Anmeld

30. maj 2012

ano14316

det er da super.

og absolut også nødvendigt, de er i forvejen meget dyre.

Men klart noget jeg vil overveje når mit spir i maven om ½ års tid er klar til det.

Har aldrig set det i føtex faktisk, gad vide om de forhandler det? Ligger det ikke på frost?

det er vist kun coop der har det.. men jo det ligger på frost..

Anmeld

30. maj 2012

LR85

ano14316 skriver:

det er vist kun coop der har det.. men jo det ligger på frost..

okay, ja det kommer jeg meget sjældent, så det blir vist ikke det jeg kommer til at bruge.

Anmeld

30. maj 2012

Camillago

Jeg plejer at kunne købe det for en 10'er i Kiwi - dog er det længe siden, jeg sidst har købt det. Jeg synes også, det er super mad, og Baby elsker det!

Anmeld

30. maj 2012

Fenja09

Det anede jeg slet ikke at man kunne få  må jeg hellere lige kigge efter næste gang. Når det er Coop der forhandler det må de have det i Kvickly/extra samt Brugsen? Er der nogen ideer til, hvor henne i frost man skal kigge efter det?

/Fenja

Anmeld

30. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
i "min" Kvickly ligger det ved siden af isen.

Jeg har selv tænkt, at når den lille bliver stor nok til at skulle have mad, så er det en rar ting at tage med eller købe i en snæver vending

Anmeld

30. maj 2012

Savannah

Fenja09 skriver:

Det anede jeg slet ikke at man kunne få  må jeg hellere lige kigge efter næste gang. Når det er Coop der forhandler det må de have det i Kvickly/extra samt Brugsen? Er der nogen ideer til, hvor henne i frost man skal kigge efter det?

/Fenja

I Kiwi ligger det ved siden af rundstykker på frost

Anmeld

30. maj 2012

KM78

Fenja09 skriver:

/Fenja

Lovemade ligger oftest sammen med de dybfrosne grøntsager.

Anmeld

31. maj 2012

ano14316

Fenja09 skriver:

/Fenja

i superbrugsen hvor jeg bor, ligger det sammen med grøntsager og sådan noget.. det er jo sådan nogen bøtter...

Jeg ved man også kan få det i kvickly, men tror alle coop har det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.