Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zeus skriver: Alle de pakker jeg har købt på det seneste, har kostet 36 kr, medmindre det er nogen de har haft liggende.. Det er blandt andet Skjold, Pall Mall og LD, og er sikker på jeg også har købt LA til 36 kr.. Så nu køber jeg Prince til 38 kr Meeeen, vi skal til at rationere med de priser, eller helt holde op, for det er blevet alt for dyrt! Vi var ellers lige begyndt at dele en pakke, også havde vi kun de 10 indtil dagen efter, men så kom svigermor lige med 4 pakker som tak for hjælp med flytning..
Alle de pakker jeg har købt på det seneste, har kostet 36 kr, medmindre det er nogen de har haft liggende.. Det er blandt andet Skjold, Pall Mall og LD, og er sikker på jeg også har købt LA til 36 kr.. Så nu køber jeg Prince til 38 kr
Meeeen, vi skal til at rationere med de priser, eller helt holde op, for det er blevet alt for dyrt! Vi var ellers lige begyndt at dele en pakke, også havde vi kun de 10 indtil dagen efter, men så kom svigermor lige med 4 pakker som tak for hjælp med flytning..
Se mit svar til Becks
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LA er blevet sat op til 37,50 nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128