Bøger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

Mussen2

Vi læser rigtig meget herhjemme og lånes nye bøger på biblioteket hver måned, men i forbindelse med at min datter fylder år vil jeg gerne sætte et par bog ønsker på ønskesedlen. Det skal være nogle klassikere, som hum kan læse igen og igen ala Spørge-jørgen, karius og baktus

Kan i hjælpe med nogle gode titler eller gode erfaringer som i har med gode bøger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mussen2 skriver:

Vi læser rigtig meget herhjemme og lånes nye bøger på biblioteket hver måned, men i forbindelse med at min datter fylder år vil jeg gerne sætte et par bog ønsker på ønskesedlen. Det skal være nogle klassikere, som hum kan læse igen og igen ala Spørge-jørgen, karius og baktus

Kan i hjælpe med nogle gode titler eller gode erfaringer som i har med gode bøger

Jeg kan varmt anbefale serien om "Prinsesse Perfekt".

Min datter er på alder med din, og hun elsker dem. De er meget lærerige som i ikke at lyve, ikke at være bange for alting, at deles om tingene mm.

Der er fire bøger i serien.

Anmeld

30. maj 2012

Mussen2

PT skriver:

Jeg kan varmt anbefale serien om "Prinsesse Perfekt".

Min datter er på alder med din, og hun elsker dem. De er meget lærerige som i ikke at lyve, ikke at være bange for alting, at deles om tingene mm.

Der er fire bøger i serien.

Super dejligt. Dem vil jeg straks kigge på. Det lyder lige som noget for hende

Anmeld

2. juni 2012

Nessie

Bøger med Hr. Skæg og Sigurd Barrett, de hitter begge hjemme hos os, og er med til at lære de små bostaver, tal osv.

Daniel har været stor fan af Hr. Skæg siden han var 1 år, og som 2-årig kunne han kende alle bogstaverne og tælle til 10.

Lige i øjeblikket er det en CD med Sigurds Bjørnetime der skal høres konstant, og bøger, ja der er der i øjeblikket kun 1 der duer. En bog om Prins Daniel, som hans gudmor fik lavet til ham i dåbsgave (og den er altså ved at være pænt kedelig for forældrene at læse )

Anmeld

2. juni 2012

Mussen2

Nessie skriver:

Bøger med Hr. Skæg og Sigurd Barrett, de hitter begge hjemme hos os, og er med til at lære de små bostaver, tal osv.

Daniel har været stor fan af Hr. Skæg siden han var 1 år, og som 2-årig kunne han kende alle bogstaverne og tælle til 10.

Lige i øjeblikket er det en CD med Sigurds Bjørnetime der skal høres konstant, og bøger, ja der er der i øjeblikket kun 1 der duer. En bog om Prins Daniel, som hans gudmor fik lavet til ham i dåbsgave (og den er altså ved at være pænt kedelig for forældrene at læse )

Åhh hvor skønt med bogen om prins Danile. Den har vi også herhjemme.
Hvilke bøger kan du anbefame fra/med hr. Skæg?
Sigurds er bare gode. Spids æserne læser vi en del herhjemme

Anmeld

3. juni 2012

Nessie

Mussen2 skriver:

Åhh hvor skønt med bogen om prins Danile. Den har vi også herhjemme.
Hvilke bøger kan du anbefame fra/med hr. Skæg?
Sigurds er bare gode. Spids æserne læser vi en del herhjemme

Der er 2 bøger, Skæg med bogstaver og Hr. Skægs ABC.
Der er vist også en opgavebog for de større børn, og ellers er dvd'erne supergode til at lære bogstaver og tal med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.