hvornår er man eksklusive?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

På længere sigt ville jeg helt sikker smide det på hylden, men det lyder egentlig til at I er HELT i starten af det hele? At du ikke rigtig kender ham egentlig? Fordi så flirter du da bare alt det du vil. Tænk hvis du lærer ham her at kende, og det bare er et no go, og så kunne du egentlig have hapset en af de andre flirtere Det er det gode ved singlelivet - man har friiiiiiiiiiiiiiiiie tøjler

Se det er jo dét der faktisk er rigtig tricky

For ja, vi har kun været på én date. Så det er helt helt i begyndelsen.

Men vi har kendt hinanden i 8 år !

Så vi er allerede venner.. Vi har bare begge været gift, og er så begge blevet skilt. Så begyndte vi lidt at se hinanden på en anden måde, og fik afsløret det for hinanden.

Så nu forsøger vi at 'date' og se om der måske var noget dér.

Så det er rigtig spændende, skræmmende og lidt forvirrende det hele.

Så jeg kender ham, som ven. Men er først lige ved at lære ham at kende på dén her måde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Fenja09

AalborgPigen skriver:

Eksklusive ? Have sex eller hva ? 

Det er fordi det er et engelsk udtryk - du kender det nok godt, hvis du udtaler det på engelsk  Man siger det egentlig ikke på dansk, har i hvert fald aldrig hørt det.

Anmeld

30. maj 2012

Dinna88

Anonym skriver:

Se det er jo dét der faktisk er rigtig tricky

For ja, vi har kun været på én date. Så det er helt helt i begyndelsen.

Men vi har kendt hinanden i 8 år !

Så vi er allerede venner.. Vi har bare begge været gift, og er så begge blevet skilt. Så begyndte vi lidt at se hinanden på en anden måde, og fik afsløret det for hinanden.

Så nu forsøger vi at 'date' og se om der måske var noget dér.

Så det er rigtig spændende, skræmmende og lidt forvirrende det hele.

Så jeg kender ham, som ven. Men er først lige ved at lære ham at kende på dén her måde..

Nåååååååååååååååå for fanø! Ej, så vil jeg, kun ud fra det du skriver, sige at flirteri er et no go Så har I jo lagt kortene på bordet og snakket om det. 

Anmeld

30. maj 2012

Kofoed.

Jeg vil sige, at så læge man ikke er kærester, så må man alt andet, hvis man ikke har aftalt andre retningslinjer. Men noget helt andet, er det noget helt uskyldigt, uden bagtanker, sexet og ligge an på hinanden, så e det i orden, så længe at begge er indforstået med det (efter man er kommet i et forhold).

Fx så arbejdede min kæreste i en periode på er par diskoteker, der måtte han gerne flirte med tøserne, så længe de ikke udvekslede private oplysninger og jeg kan bare godt lide, den bekræftelse flirte giver, så længe de bare ved, at jeg er optaget og det eneste kropskontakt er et high five, alt andet kæmpe no go.

Ja, ved ikke om det gav ordentlig mening.

Anmeld

30. maj 2012

Muffin_girl

Fenja09 skriver:

Det er fordi det er et engelsk udtryk - du kender det nok godt, hvis du udtaler det på engelsk  Man siger det egentlig ikke på dansk, har i hvert fald aldrig hørt det.

Ja men med det engelske udtryk eksclusive - så tænker jeg på fx eksklusiv chokolade, eksklusiv vin.. OSv.. Også selvom det er på dansk...

Hvis det var i forhold til at skulle holde sig til hinanden.. Så ville jeg  bare sige hvornår skal det kun være os to, og hvornår holder man sig til kun hinanden.. 

;D

Anmeld

30. maj 2012

Fenja09

AalborgPigen skriver:

Ja men med det engelske udtryk eksclusive - så tænker jeg på fx eksklusiv chokolade, eksklusiv vin.. OSv.. Også selvom det er på dansk...

Hvis det var i forhold til at skulle holde sig til hinanden.. Så ville jeg  bare sige hvornår skal det kun være os to, og hvornår holder man sig til kun hinanden.. 

;D

På engelsk siger man f.eks "going from dating to becoming exclusive" eller " Doesn't it become a 'relationship' when there is mutual agreement for being ' exclusive'?".

Jeg ved selvfølgelig godt, hvad du mener med eksklusiv chokolade ect. det er lidt det samme som "luksus". Og ja, jeg ville nok også skrive som du, istedet for at bruge det engelske, men ikke sikkert TS har kunne finde et dansk ord for det

Anmeld

30. maj 2012

Muffin_girl

Fenja09 skriver:

På engelsk siger man f.eks "going from dating to becoming exclusive" eller " Doesn't it become a 'relationship' when there is mutual agreement for being ' exclusive'?".

Jeg ved selvfølgelig godt, hvad du mener med eksklusiv chokolade ect. det er lidt det samme som "luksus". Og ja, jeg ville nok også skrive som du, istedet for at bruge det engelske, men ikke sikkert TS har kunne finde et dansk ord for det

Okay.. Det har jeg ALDRIG hørt før.. Mystisk..  

Men ja har du nok ret i  

Anmeld

30. maj 2012

Fenja09

AalborgPigen skriver:

Okay.. Det har jeg ALDRIG hørt før.. Mystisk..  

Men ja har du nok ret i  

De siger det ellers en del i SATC

Anmeld

30. maj 2012

Muffin_girl

Fenja09 skriver:

De siger det ellers en del i SATC

Mærkeligt.. Der har jeg aldrig lagt mærke til det .. Og har jeg ellers set en million gange 

Anmeld

30. maj 2012

Fenja09

AalborgPigen skriver:

Mærkeligt.. Der har jeg aldrig lagt mærke til det .. Og har jeg ellers set en million gange 

Kan være at du fremover lægger mærker til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.