Hjælp ferie.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.558 visninger
20 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej piger. Jg har virkelig brug for at høre jeres mening her.

Vores datter er 4 år, og er blevet passet del i sit liv, men KUN af mormor. Og kun en til to nætter af gangen.
Her for en måned siden var vi så på ferie min kæreste og jeg i 4 nætter, og det gik rigtig fint! Hun blev igen passet af mormor. ( de var hor mormor og i vores lejlighed, og hun var i børnehave som normalt )

Nu vil hendes bedsteforældre så gerne have hende på besøg sammen med en fætter. Han er jævnalderende, men hun har kun set ham meget få gange, så kender ham ikke rigtig. Bedsteforældrene har vi heller ikke set så meget! De kom ind i hendes liv da hun var omkring 1,5 år tror jeg, og siden er det blevet til ca 4 gange om året.

Men de vil som sagt gerne have hende på besøg i 5 nætter.
Vi mener herhjemme, at det er alt for mange dage!, MEN kan ikke finde ud af, om vi er for 'pylleret'?

Hvad siger I??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Hej piger. Jg har virkelig brug for at høre jeres mening her.

Vores datter er 4 år, og er blevet passet del i sit liv, men KUN af mormor. Og kun en til to nætter af gangen.
Her for en måned siden var vi så på ferie min kæreste og jeg i 4 nætter, og det gik rigtig fint! Hun blev igen passet af mormor. ( de var hor mormor og i vores lejlighed, og hun var i børnehave som normalt )

Nu vil hendes bedsteforældre så gerne have hende på besøg sammen med en fætter. Han er jævnalderende, men hun har kun set ham meget få gange, så kender ham ikke rigtig. Bedsteforældrene har vi heller ikke set så meget! De kom ind i hendes liv da hun var omkring 1,5 år tror jeg, og siden er det blevet til ca 4 gange om året.

Men de vil som sagt gerne have hende på besøg i 5 nætter.
Vi mener herhjemme, at det er alt for mange dage!, MEN kan ikke finde ud af, om vi er for 'pylleret'?

Hvad siger I??

Jeg havde sagt nej - men ved også det aldrig var gået Min dreng er 4,5 år og vil ikke engang sove ude 1 nat

bor de langt væk?? så hun kan komme hjem hvis det gåt galt?

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

kicha skriver:

Jeg havde sagt nej - men ved også det aldrig var gået Min dreng er 4,5 år og vil ikke engang sove ude 1 nat

bor de langt væk?? så hun kan komme hjem hvis det gåt galt?

Jeg er bare også MEGET i tvivl om hun kan. Altså hun kan godt lide dem, men det er ikke nogle hun kan gå til ( virker ikke sådan ) hvis hun bliver ked af det. De bor en times tid væk med offentlig transport.

Anmeld

30. maj 2012

wamse

Jeg synes at det er for lang tid, når deres relation ikke er tættere end det.

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg synes at det er for lang tid, når deres relation ikke er tættere end det.

Tak for dit svar, glad for det ikke kun er os der ser sådan på det.
Er bare spændt på, hvordan det bliver modtaget når vi siger det.

Anmeld

30. maj 2012

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Jeg er bare også MEGET i tvivl om hun kan. Altså hun kan godt lide dem, men det er ikke nogle hun kan gå til ( virker ikke sådan ) hvis hun bliver ked af det. De bor en times tid væk med offentlig transport.

jeg havde nok sagt nej eller ihvert fald at det ikke blev 5 dage

Anmeld

30. maj 2012

wamse

Anonym skriver:

Tak for dit svar, glad for det ikke kun er os der ser sådan på det.
Er bare spændt på, hvordan det bliver modtaget når vi siger det.

Husk på at i kenders jeres barn bedst

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

kicha skriver:

jeg havde nok sagt nej eller ihvert fald at det ikke blev 5 dage

Vi har selv snakket om maks 2 nætter, og så må vi selv hente hende. Men er bare lidt 'nervøs' for reaktionen.

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Husk på at i kenders jeres barn bedst

Ja vi gør, men puh det er svært at skulle sige fra. MEN gør det!

Anmeld

30. maj 2012

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Vi har selv snakket om maks 2 nætter, og så må vi selv hente hende. Men er bare lidt 'nervøs' for reaktionen.

Det kan de ikke blive sure over så må de bare nyde de dage de får

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.