tror ski jeg har fundet ham(;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.302 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

Anonym trådstarter

sådan lidt som i drømmene(; ja det skete for mig da jeg enlig havde opgivet at finde en og mindst ventede det(:

jeg har jo fået en ny næsten nabo eller vi bor på samme gang i den blok jeg bor i(:

mig og min søn havde været oppe og spille fodbold og han sidder og hygger med sin familie og min søn går hen til han og snakker løs så godt som han jo kan(han er 2 år), vi snakker en smugle men ved ikke hvad han hedder hvor gammel han er eller noget som helst (:

så dagen efter om aften banker det på døren, hvem mon det var plejer ikke at få uanmeldt besøg ? det var så ham gutten der som hører om mig og min søn vil med ud og gå en tur, men må skuffe ham da min søn var kommet i seng(; men han er bestemt ikke genert sådan at komme og hører en man ikke kender,  når jeg så lukker døren ærger jeg mig helt kanon vildt over ikke at kunne gå en tur med ham og ja fik sørme heller ikke hans navn,

dagen efter spiller mig og min søn bold på græsset og om gutten ikke kommer ned og hører om vi ikke vil gå en tur,  vi gik 2 timer i skoven, min søn nød det virkelig en som gider løbe rundt med ham og er opmærksom på ham og mig og ikke kuun mig og glemmer min søn så dejligt(; vi kommer hjem og aftaler at når min søn sover så skal jeg skrive så skal vi se en film, og ja nu fik jeg nummer og alder og navn(; han komme om aften og er rigtig sød og opmærksom og ja bare lidt sød. 

ihh hvor er jeg da bare lidt glad idag(;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Loa

Ej hvor lyder det bare dejligt

Nyd det

Anmeld

30. maj 2012

Guldet

Ih det lyder rigtigt romantisk :-) .. 

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Mor- til pige skriver:

Ih det lyder rigtigt romantisk :-) .. 

det er det også(; nu skal jeg bare give mig selv lov til at få en måske ny ind i livet

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Ej hvor lyder det bare dejligt

Nyd det

det gør jeg også(;

Anmeld

30. maj 2012

Guldet

Anonym skriver:

det er det også(; nu skal jeg bare give mig selv lov til at få en måske ny ind i livet

Ja :-) er du ellers vild med ham? 

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Mor- til pige skriver:

Ja :-) er du ellers vild med ham? 

altså nu har jeg ikke kendt ham andet end et par dage(: men nøj hvor er han da bare sød(; så ja det er jeg vist nok

Anmeld

30. maj 2012

Bigmamma

Får helt kilden i maven   Hvor lyder det godt Og god fornøjelse 

Anmeld

30. maj 2012

wamse

Super spændende Hav en super aften

Anmeld

30. maj 2012

MyLove E

Ih det lyder skønt:-):-) Kærligheden kommer oftest når man mindst venter det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.