Anonym skriver:
Tak for svar!
Vi er jo alle forskellige, heldigvis..
Grunden til at jeg er ked af det er nok at jeg gav ham muligheden for at sige det, men ville først indrømme det, da jeg sagde at jeg havde ringet på det nr..
Han lovede at han ikke ville gøre det, fordi det gjorde mig ked af det!
Fair nok at ingen af jer ville blive det, men det gjorde jeg!
Jeg tror, hvis nu det var med omvendt fortegn..
Jeg havde ringet til en sexlinje, uden at tænke over at det er overtakseret, fået en spiller, og færdig..
3 uger - måske længere - senere ringer min mand... "skat er det noget du gerne vil fortælle mig"... så ville mit svar nok være "hmmm det tror jeg ikke.. hvad da?"
jeg ville altså ikke ane hvad han snakkede om. Dertil vil jeg sige at jeg ville blive ked af at jeg var kommet til at bruge så mange penge på noget så åndsvagt, og hvis min kæreste ikke brød sig om det, ville jeg aldrig gøre det igen.
Jeg tror måske du lægger lidt meget i det, men hvis du bliver ked af det, og følder det går dig på, så skal i jo have renset luften, for din kæreste lyder umiddelbart til en fin fyr, så han vil jo også forstå dig.
Og så tror jeg at det er vigtigt at når i har snakket om det, og fundet en løsning, så træk en streg i sandet, luk låget på kassen og sig fortid er fortid, nu starter vi på en frisk. Og så skal du love dig selv og din kæreste at sige hvis der er noget der gør dig ked af det, så det ikke kommer så vidt..

Anmeld