Hvad er dette? (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.915 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

FrkLarsen

Min datter har fået nogen underlige runde pletter på tæerne som skaller, er det fordi hun skifter huden ud, eller kan det være svamp? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

morethanperfect

FrkLarsen skriver:

Min datter har fået nogen underlige runde pletter på tæerne som skaller, er det fordi hun skifter huden ud, eller kan det være svamp? 

Jeg syns bare det ligner huden der falder lidt af ..
Tror ikke det er svamp  

Anmeld

30. maj 2012

Kofoed.

Liner det lidt er blomkål? Så kan det være vorter, men synes ikke jeg kan se det på billederne.

Anmeld

30. maj 2012

Annana89

Kunne måske også være at hendes fødder har haft set for varmt/indelukket her de sidste par meget varme dage! Kunne ligne lidt sårn noget varmeknophaløj!

Ligner i hvert fald ikke vorter!

Anmeld

30. maj 2012

Dinna88

Sådan ser mine ud x 100. Det ser forfærdeligt ud, og er "permanent". Som min læge siger, så "skifter nogle mennesker hud hele livet," så jeg skal desværre bare leve med det

Anmeld

30. maj 2012

Koen.

Det får Lærke ind imellem, særligt hvis hun har haft svedige tæer eller været i bad

Anmeld

30. maj 2012

ønskebørn74

Dinna88 skriver:

Sådan ser mine ud x 100. Det ser forfærdeligt ud, og er "permanent". Som min læge siger, så "skifter nogle mennesker hud hele livet," så jeg skal desværre bare leve med det

fodbad med badesalt tager det.. når de er godt opblædt, tager du ekstra af badesaltet i ænderne og skrubber fødderne og bliver ved til de er helt glatte og lækre.. tørrer dem og smørrer dem med fed creme.. så skal du bare se løjer..  .. men husk badesalten skal være grovkornet..

Anmeld

30. maj 2012

Dinna88

fodbad med badesalt tager det.. når de er godt opblædt, tager du ekstra af badesaltet i ænderne og skrubber fødderne og bliver ved til de er helt glatte og lækre.. tørrer dem og smørrer dem med fed creme.. så skal du bare se løjer..  .. men husk badesalten skal være grovkornet..

Det hjælper lige præcis ingenting Det er ikke hård hud.

Anmeld

30. maj 2012

ønskebørn74

Dinna88 skriver:

Det hjælper lige præcis ingenting Det er ikke hård hud.

jeg ved det.. jeg har det også.. det er huden der fornyer sig for ofte..

Anmeld

30. maj 2012

Dinna88

ønskebarn74 skriver:

jeg ved det.. jeg har det også.. det er huden der fornyer sig for ofte..

Jeg har prøvet det meste. Jeg har snakket med lægen, to apotekere, sygeplejersken ved lægen og en apoteker her på nettet. Der er intet at gøre. Min fødder skal bare se sådan ud. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.