Kan det være en graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej

Min mand og jeg startede på PB i september 2011. Jeg havde før jeg startede på p-piller meget regelmæssig cyklus på 28 dage. Efter p-pille stop har det været meget svingende. Men har gennemsnitlig en cyklus på 30 dage. I dag er det 33 dage siden sidste menstruation. Jeg har haft en smule murren i underlivet siden dag 24, men der er ingen tegn på menstruation. Mine bryster er vokset en smule, og har de sidste 3 dage haft voldsomt ondt i maven, føler jeg skal på toilettet hele tiden, uden at skulle det. Andre der har oplevet noget lignende? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det ku sagtens være, men hvis jeg var dig ville jeg nu stadig vente en 2-3 dage med at teste!  Vh stine

Anmeld

30. maj 2012

Tona

Anonym skriver:

Hej

Min mand og jeg startede på PB i september 2011. Jeg havde før jeg startede på p-piller meget regelmæssig cyklus på 28 dage. Efter p-pille stop har det været meget svingende. Men har gennemsnitlig en cyklus på 30 dage. I dag er det 33 dage siden sidste menstruation. Jeg har haft en smule murren i underlivet siden dag 24, men der er ingen tegn på menstruation. Mine bryster er vokset en smule, og har de sidste 3 dage haft voldsomt ondt i maven, føler jeg skal på toilettet hele tiden, uden at skulle det. Andre der har oplevet noget lignende? :-)

Jeg havde taget en test, for der er da symptomer.

Håber at den er der

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Det ku sagtens være, men hvis jeg var dig ville jeg nu stadig vente en 2-3 dage med at teste!  Vh stine

Tak for svar :-) jeg tror også jeg vil vente et par dage med at teste! Har før haft en cyklus på 37 dage. Så venter nok et par dage endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.