Vægt efter fødslen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.432 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

grøn · ært

Jeg tog rimelig meget på under min graviditet - hele 26 kg faktisk.. Før jeg blev gravid vejede jeg 57 kg. - og efter at have født, vejer jeg nu 70 kg. Jeg mangler altså stadig at tabe 13 kg - ikke at det kan ses... Synes faktisk det er helt vildt, at jeg stadig mangler at tabe 13 kg og min kæreste tabte da også underkæben, da jeg fortalte ham det.

Men mit spørgsmål er: Hvornår ryger resten? Hvor hurtigt kom I tilbage til jeres vægt før graviditeten, efter fødslen?? :-)
Jeg ammer og fødte for 19 dage siden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

L&V

grøn · ært skriver:

Jeg tog rimelig meget på under min graviditet - hele 26 kg faktisk.. Før jeg blev gravid vejede jeg 57 kg. - og efter at have født, vejer jeg nu 70 kg. Jeg mangler altså stadig at tabe 13 kg - ikke at det kan ses... Synes faktisk det er helt vildt, at jeg stadig mangler at tabe 13 kg og min kæreste tabte da også underkæben, da jeg fortalte ham det.

Men mit spørgsmål er: Hvornår ryger resten? Hvor hurtigt kom I tilbage til jeres vægt før graviditeten, efter fødslen?? :-)

Jeg ammede det af i løbet af kort tid men havde heller ik taget så meget på Men vil tro efter 2-3måneder så er det væk igen

Anmeld

30. maj 2012

CaWi

Mangler selv lige de sidste 5 kilo. det som sidder på baller og hofter, og gør at jeg stadig ik kan passe mine normale bukser.
Så jeg håber også amningen, og senere lidt træning, lige får det sidste til at forsvinde....

Anmeld

30. maj 2012

Ditte-3

jeg og over 40 kg på første gang jeg var grevid og det er ved at være 9 år siden nu og jeg mangler stadi at smide ca12 kg

Anmeld

30. maj 2012

grøn · ært

CAWI skriver:

Mangler selv lige de sidste 5 kilo. det som sidder på baller og hofter, og gør at jeg stadig ik kan passe mine normale bukser.
Så jeg håber også amningen, og senere lidt træning, lige får det sidste til at forsvinde....

Orh, 5 kg det er da ingenting :-) Her mangler jeg som sagt hele 13 kg... Jeg kan heller ikke passe mine bukser fra før, kun dem som var meget for store... De sidder nu helt stramt :-P 

Anmeld

30. maj 2012

grøn · ært

Månsson skriver:

Jeg ammede det af i løbet af kort tid men havde heller ik taget så meget på Men vil tro efter 2-3måneder så er det væk igen

2-3 mdr. Okay :-) Det sidste firsvinder vel også i takt med træningen... Når jeg snart må begynde at løbe igen og sådan :-) 

Anmeld

30. maj 2012

FrkMR

jeg tog 20kg på, og en uge efter fødslen havde jeg kun tabt 8kg. så jeg frygted jeg slet ikk ville tabe det hele igen

nu er det 7 måneder siden, og jeg har tabt 27kg

Anmeld

30. maj 2012

JH12

Jeg fødte for 20 dage siden, og under graviditeten tog jeg 19 kg på, de første 13 er tabt og jeg mangler 6 .. og de ryger forhåbenligt lige så hurtig som de andre har gjord ..

Anmeld

30. maj 2012

Københavnermor

Jeg fødte for 5,5 måned siden.. Jeg tog ca. 21/22 kg på, og har tabt 18/19 kg.. Nu kæmper jeg med de sidste 4 kg... Som virker til at sidde rimelig godt fast. Jeg håber at have ammede dem væk/tabt dem inden den næste måneds tid..

Skal lige sige at jeg stadig fuldammer, men ikke har holdt mig tilbage med hensyn til kage og lignende..

Anmeld

30. maj 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
grøn · ært skriver:

med begge børn har jeg taget 10 kg på og har efter begge fødsler smidt det hele igen i løbet af de første 14 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.