Så skal Amanda til børnefys.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

Tona

Amanda har altid været langsom grovmotorisk fx til at kravle og gå. Hun kan pt stadig kun gå ved støtte. Det er dog ikke så bekymrende i sig selv, da hun nok skal komme efter det.

Men det virker til at hun går forkert på benene og der er mistanke om at hun har arvet mit hypermobilitet, så nu skal hun til børnefys

Er der nogle af jer, som har erfaringer med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Tona

Amandas-mor skriver:

Amanda har altid været langsom grovmotorisk fx til at kravle og gå. Hun kan pt stadig kun gå ved støtte. Det er dog ikke så bekymrende i sig selv, da hun nok skal komme efter det.

Men det virker til at hun går forkert på benene og der er mistanke om at hun har arvet mit hypermobilitet, så nu skal hun til børnefys

Er der nogle af jer, som har erfaringer med det?

Slet ingen der vil dele deres erfaringer?

Anmeld

30. maj 2012

Musen5

Har desværre ingen erfaringer, men hvordan konstatere de om de små er hypermobile???

Jeg er det selv og har lidt en mistanke til at Leah oxo kan være det i mild grad.

/Mette

Anmeld

30. maj 2012

Maise86

Begge mine børn går til børnefys. De er begge hypermobile. Vi får bare nogle øvelser til dem begge så de kan få styrket muskulaturen der hvor de er hypermobile så de ikke kommer ud i de dårlige stillinger

Spørg endelig hvis du vil vide mere.

Anmeld

30. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
jeg har ingen erfaringer, men vil bare sige, at jeg håber, det kan hjælpe hende

Anmeld

30. maj 2012

Tona

Musen5 skriver:

Har desværre ingen erfaringer, men hvordan konstatere de om de små er hypermobile???

Jeg er det selv og har lidt en mistanke til at Leah oxo kan være det i mild grad.

/Mette

Jeg ved ikke hvordan de konstaterer det, men det er i alt fald noget som børne fysen gør

Anmeld

30. maj 2012

Tona

Maise86 skriver:

Begge mine børn går til børnefys. De er begge hypermobile. Vi får bare nogle øvelser til dem begge så de kan få styrket muskulaturen der hvor de er hypermobile så de ikke kommer ud i de dårlige stillinger

Spørg endelig hvis du vil vide mere.

Tak for svar

Så I laver øvelser med dem dagligt og det styrker dem sådan at de ikke får de der uheldige virkninger af hypermobilitet på længere sigt?

Anmeld

30. maj 2012

Tona

PT skriver:

jeg har ingen erfaringer, men vil bare sige, at jeg håber, det kan hjælpe hende

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.