Gave til vordende mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.053 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

Anonym trådstarter

Min søster har termin på søndag og jeg har allerede sørget for gaver til den lille fyr, der venter i hendes mave..

Nu kommer så min søsters gave.. Ved, at hun har savnet nogle ting under graviditeten; En mokai, masser af lakrids. Men vil gerne give hende lidt mere end de to ting, for ligesom at kunne give en kurv, hun kan hygge sig med når hun nu har født.

Kan i ikke komme md nogle bud på, hvad der kan være i den kurv? Hvad savnede i under graviditeten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min søster har termin på søndag og jeg har allerede sørget for gaver til den lille fyr, der venter i hendes mave..

Nu kommer så min søsters gave.. Ved, at hun har savnet nogle ting under graviditeten; En mokai, masser af lakrids. Men vil gerne give hende lidt mere end de to ting, for ligesom at kunne give en kurv, hun kan hygge sig med når hun nu har født.

Kan i ikke komme md nogle bud på, hvad der kan være i den kurv? Hvad savnede i under graviditeten?

Op

Anmeld

30. maj 2012

serinasmor

Anonym skriver:

hmmm ... skal hun amme ??? ellers ville jeg nok vente med kurven ... rigtig mange af de ting man ikke "må" mens man er gravid "må" man heller ikke når man ammer ..

det kan blive en ammeslut- kurv

ellers ville jeg måske foreslå at give hende en halskæde eller et andet smykke der altid kan minde hende om den første tid som mor

Anmeld

30. maj 2012

LR85

jeg ville personligt blive rigtig glad for et smykke fx fra min søster.

Ikke noget vildt, men fx en ring til et par hundrede eller lign.

Nu er jeg selv vild med ringe, men det kunne være så meget.

Jeg har dog et stort råd til dig. Giv hende det ikke lige efter hun har født (altså 1-10 timer efter) da man er så overvældet, forvirret, ved siden a sig selv, og lign, så man slet ikke opfanger gaverne.

Jeg fik selv et armbånd a svigermor lidt efter fødslen, som blev væk og jeg kunne SLET ikke huske det, da hun nævnte det nogen måneder senere. Fik virkelig dårlig samvittighed, men måtte bare konstatere at det er en dårlig ide a give gaver, lige efter en fødsel. Vent nogen dage, så moderen kan glæde sig over det.

Anmeld

30. maj 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Den er svær for det jeg savner mest nu i uge 38 er at få min krop tilbage, og det sker jo helt automatisk efter fødslen.. Svært at smide i en kurv

Men du kan jo give hende lidt selvforkælelse med nogle masker, hårkur og måske fodbad og sådan Det er hårdt for især fødderne at være gravid! Det kan jeg skrive under på...

Ellers har jeg gennem hele graviditeten haft lyst til asti, men i din søsters tilfælde er det nok det samme som hendes lyst til mokai

Anmeld

30. maj 2012

Michalala

Hvad med et abbonement til "Vores børn" eller hvad de blade nu hedder?

Anmeld

30. maj 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jeg kunne godt have brugt noget massage, eller en eller anden form for selvforkælelse

Anmeld

30. maj 2012

Tanja1234

Melder mig også på hele selvforkælelsen..

Måske en god tøsefilm eller en boks med hendes yndlingsserie- hvis man er heldig kan man nå at se dem i løbet af sin barsel

Gavekort til nyt tøj er også en god ide - jeg synes i hvert fald at mit behov for nyt tøj var stort, da vi endelig kom hjem og min krop lige skulle finde tilbage til sit gamle jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.