Hannah fra d.u.m.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Muhmi

Team Putte skriver:

Ønsk hende rigtig mange gange tillykke næste gang du ser hende! Er helt sikker på det ik kan være nemt at være i medierne når sådan noget her sker, er sikker på mange dømmer hende og man kan føle hele verden er imod en.. Hun skal vide der oz er rigtig mange der holder med hende!

Hun har følt sig meget misforstået i medierne og hendes sagsbehandler har bare været så tarvelig overfor hende, så det er bare super at hun endelig får ro på og kan passe hendes familie i fred og ro... Men jeg ser hende nok i løbet af sommerferien, så skal bestemt nok vidrebringe dine bedste ønsker... Dem har hun brug for!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Team Putte

Muhmi skriver:

Hun har følt sig meget misforstået i medierne og hendes sagsbehandler har bare været så tarvelig overfor hende, så det er bare super at hun endelig får ro på og kan passe hendes familie i fred og ro... Men jeg ser hende nok i løbet af sommerferien, så skal bestemt nok vidrebringe dine bedste ønsker... Dem har hun brug for!

Synes sgu hun er sej med alt det hun har været igennem og stadig har kæmpet så bravt!

Anmeld

30. maj 2012

tarkoflen

Dejligt for Hannah at hun har fået sin lille datter hjem! Jeg er helt sikker på, at hun er en god mor, der vil sit barn det bedste! Nu håber jeg bare for alt i verden, at hun får den hjælp hun har brug for, når hun beder om det! For hun har ikke haft det nemt ud fra det man har set på tv!

Jeg ønsker hende alt det bedste og håber de får styr og ro på det hele, så Cecilaya (staves) får en god og tryg opvækst

Anmeld

30. maj 2012

Becks

Muhmi skriver:

Præcis!! Og der går næsten ikke et sekund hvor hun ikke snakker om hvor meget hun savner Cecilya og om hvor nervøs hun har været for den her retsag!! Det bliver SÅ dejligt at modtage en glad Hannah i klassen!! Juhuuu!!

Du må hilse hende mange gange og sige tillykke

Jeg er én af (de få?) dem som faktisk synes hun har gjort det okay.. Ja der har været situationer hvor man godt har kunne mærke hun ikke var så gammel, men hun har da om nogen bevist at hun er en god mor...! Så  til hende!

Anmeld

30. maj 2012

anja89

Syntes det er så dejligt :-) de fortjener det virkelig

Anmeld

30. maj 2012

Muhmi

Team Putte skriver:

Synes sgu hun er sej med alt det hun har været igennem og stadig har kæmpet så bravt!

Anmeld

30. maj 2012

Muhmi

Aniteb skriver:

Giv hende også fra mig... Jeg vidste ikke du gik i skole med hende... Men det er så super sejt gået af hende...

Jeg vidste faktisk heller ikke at jeg gik i klasse med hende før hun selv nævnte at hun var fra de unge mødre... Hehe, jeg ser det jo ikke rigtig.... Men jeg skal nok hilse hende

Anmeld

30. maj 2012

Muhmi

Becks skriver:

Jeg er én af (de få?) dem som faktisk synes hun har gjort det okay.. Ja der har været situationer hvor man godt har kunne mærke hun ikke var så gammel, men hun har da om nogen bevist at hun er en god mor...! Så  til hende!

Hun har virkelig prøvet at oppe sig, så hun ikke så uansvarlig ud i øjnene på dem i retten! Så hun har gjort en stor indsats for at få hendes pige hjem igen... Det betyder jo at hun er vokset med opgaven og det tager jeg hatten af for...

Anmeld

30. maj 2012

Maja_4000

Nej hvor dejligt

Anmeld

30. maj 2012

Plysbjørnen

Becks skriver:

Nej du er ikke en af få... For jeg synes hun har klaret det med Bravur... til at starte med var hun jo nervøs og fumlede som alle forældre gør første gang...

Men hun er vokset meget med opgaven... og synes helt igennem at det er fantastisk at hun har fået hende hjem igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.