Jeg har en lille undren:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.761 visninger
22 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg vil lige først skrive at det ikke er en negativ undren, nok nærmere noget jeg smiler lidt af. Bare lige så det er på plads og ingen føler sig trådt på

Jeg oplever rigtig meget herinde at folk søger ting til deres børn. Altså virkelig alt muligt. Det er fair nok, jeg går virkelig ind for genbrug selv! MEN når det er bleer, sutter og helt specifikke ting må jeg altså smile lidt for mig selv.

Hvad med at gå i brugsen og købe sutter, bleer? Og chancen for at finde en helt specifik ting herinde brugt, er den ikke ret lille?

Jeg håber altså ikke der er noget der tager det for nært og vil svare pænt for det er en helt harmløs undren jeg har. Kunne forstå hvis man generelt søgte tøj til pige i str 62 f.eks. Der er der da en chance for at der er nogen der har noget til salg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Jeg vil lige først skrive at det ikke er en negativ undren, nok nærmere noget jeg smiler lidt af. Bare lige så det er på plads og ingen føler sig trådt på

Jeg oplever rigtig meget herinde at folk søger ting til deres børn. Altså virkelig alt muligt. Det er fair nok, jeg går virkelig ind for genbrug selv! MEN når det er bleer, sutter og helt specifikke ting må jeg altså smile lidt for mig selv.

Hvad med at gå i brugsen og købe sutter, bleer? Og chancen for at finde en helt specifik ting herinde brugt, er den ikke ret lille?

Jeg håber altså ikke der er noget der tager det for nært og vil svare pænt for det er en helt harmløs undren jeg har. Kunne forstå hvis man generelt søgte tøj til pige i str 62 f.eks. Der er der da en chance for at der er nogen der har noget til salg

Sad lige med samme tanke idag, fordi jeg så en som havde sutter til salg, så spurgte jeg så min kæreste hvad han syntes om det og han syntes også det var virkelig mærkeligt at købe brugte sutter. Kan godt være man kan koge dem osv, men ville aldrig selv købe en brugt sut til min dreng. Køber heller ikke brugt tøj til min dreng

Anmeld

30. maj 2012

maria_wlt

Anonym skriver:

Brugte bleer og sutter... Kan det passe??

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

maria_wlt skriver:

Brugte bleer og sutter... Kan det passe??

Ej fik vist formuleret mig forkert, Ikke brugte bleer. Men bare bleer generelt.

Anmeld

30. maj 2012

maria_wlt

Anonym skriver:

Ej fik vist formuleret mig forkert, Ikke brugte bleer. Men bare bleer generelt.

Mange herinde giver ubrugte bleer væk.. så derfor søger nogen måske..

Det med brugte sutter forstår jeg SLET ikke... 

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

LevisMor skriver:

Sad lige med samme tanke idag, fordi jeg så en som havde sutter til salg, så spurgte jeg så min kæreste hvad han syntes om det og han syntes også det var virkelig mærkeligt at købe brugte sutter. Kan godt være man kan koge dem osv, men ville aldrig selv købe en brugt sut til min dreng. Køber heller ikke brugt tøj til min dreng

Jeg tænker også bare, hvorfor ikke bare købe sutterne i butik? Man skal overføre penge, betale porto osv ved at købe dem af andre. Brugte eller ej

Anmeld

30. maj 2012

komodo

sutter og bleer er bare for mærkeligt at købe herinde hvis man spørger mig, tøj og udstyr såsom barnevogn, tremmeseng, puslebord osv. kan jeg nu godt købe brugt

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

maria_wlt skriver:

Mange herinde giver ubrugte bleer væk.. så derfor søger nogen måske..

Det med brugte sutter forstår jeg SLET ikke... 

Ja det er nok rigtigt, men hvorfor ikke bare købe dem selv? Jeg forstår det ikke Og ja jeg kan jo være ligeglad, det undrer mig bare. Tøj køber jeg selv brugt til mit barn nogle gange.

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

komodo skriver:

sutter og bleer er bare for mærkeligt at købe herinde hvis man spørger mig, tøj og udstyr såsom barnevogn, tremmeseng, puslebord osv. kan jeg nu godt købe brugt

Anmeld

30. maj 2012

maria_wlt

Anonym skriver:

Jeg tænker også bare, hvorfor ikke bare købe sutterne i butik? Man skal overføre penge, betale porto osv ved at købe dem af andre. Brugte eller ej

Jeg har solgt sutter før.. Ren og skær fordi ikke alle vil have almindelig sutter fra brugsen..

En natursut skal købes i Babysam osv eller på nettet..

Er det også underligt at købe nye sutter på nettet??? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.