Gode råd søges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

Sandra09

Jeg har mørke fliser på badeværelset .. men kan virkelig ikke få alt det kalk af som er der på det ser forfærdeligt ud .. nogle som ved hvad der kan fjerne kalken derpå ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

LR85

Hvad med almindelig badeværelsesrenøringsmiddel (det var et langt ord) Man kan jo få diverse ting til brusekabiner, som fx sprayes på. Ellers tager jeg nogengange vinduespudse-ting

Anmeld

30. maj 2012

Sandra09

LR85 skriver:

Hvad med almindelig badeværelsesrenøringsmiddel (det var et langt ord) Man kan jo få diverse ting til brusekabiner, som fx sprayes på. Ellers tager jeg nogengange vinduespudse-ting

har prøvet div rengørringsmiddler men det tager det desværre ikke helt i bund det tager ligesom kun lige toppen af det .. det er ikke glatte fliser men sådan lidt ru i det ..

Anmeld

30. maj 2012

LR85

Sandra09 skriver:

har prøvet div rengørringsmiddler men det tager det desværre ikke helt i bund det tager ligesom kun lige toppen af det .. det er ikke glatte fliser men sådan lidt ru i det ..

hvad hvis du prøver flere gange?

altså den samme 'behandling' flere gange?

ellers har jeg hørt a lidt eddike og lidt opvaskemiddel i noget vand, også skulle være godt, men... ja, synes bare ikke det sidder fast og løber bare hurtigt af.

men du kan jo prøve det

Anmeld

30. maj 2012

Nea85

Man kan få noget kalkfjerner hos flügger, som mine forældre bruger på deres badeværelse, og det virker! De har godtnok væv på væggene, men det er da værd at høre ad, om det også virker på fliser

Anmeld

30. maj 2012

2721

Prøv med at tage noget pladevat og lig på de steder der trænger, hæld der efter eddike ud over og lad det sidde, kig til det med jævne mellemrum.

Anmeld

30. maj 2012

Team Putte

Sandra09 skriver:

Jeg har mørke fliser på badeværelset .. men kan virkelig ikke få alt det kalk af som er der på det ser forfærdeligt ud .. nogle som ved hvad der kan fjerne kalken derpå ??

Min kæreste er arbejdsleder i et stort rengøringsfirma, de har noget der hedder "Sur samson - stærk" og det er virkelig effektivt til kalk!

Er ik helt sikker på om man kan få det som alm. dødelig i butikkerne, men så kunne det jo være du kendte en der kunne have adgang til det

Anmeld

30. maj 2012

Sandra09

mange tak for jeres svar .. har ikke prøvet eddike så det skal da prøves ..

Anmeld

30. maj 2012

ano14316

Sandra09 skriver:

mange tak for jeres svar .. har ikke prøvet eddike så det skal da prøves ..

og hvis eddikke ikke er nok, selvom det nu er meget effektivt, så kan du prøve eddikesyre, du skal bare teste et sted hvor det ikke kan ses først.

Anmeld

30. maj 2012

Sandra09

ano14316 skriver:

og hvis eddikke ikke er nok, selvom det nu er meget effektivt, så kan du prøve eddikesyre, du skal bare teste et sted hvor det ikke kan ses først.

super tak for hjælpen ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.