jer som havde termin i april 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

EKBJ

Frk-Lotusblomst skriver:

Det forstår jeg bare ikke. :/
For du burde have testet positiv i september ikke, hvor du ville være 4+, korrigeret 2+ (da man jo ikke er gravid de to første uger)? og æl er jo ca. 14 dage inden forventet mens..

Men sjovt nok hvs du er først i august og jeg på den anden side af den 14. august men med samme termin.

testede først positiv 3 måneder senere da jeg ikke var klar over at jeg var blevet gravid.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Frk-Lotusblomst

EKBJ skriver:

testede først positiv 3 måneder senere da jeg ikke var klar over at jeg var blevet gravid.. 

Det er rigtigt ja. Det vidste jeg egentlig godt.

Det var bare endnu en pudsig historie om hvordan det kan ende ud med termin. At det ikke kun har noget med befrugtningstidspunkt at gøre men også størrelse på baby osv.

Anmeld

30. maj 2012

Giraffen

Anonym skriver:

Hvornår blev i gravide? 

vi prøver nemlig selv og vil gerne have et apil barn , så det kommer til og passe med min skole den slutter nemlig 15 maj ..

Jeg havde ÆL 7/7 2011 og fik termin 28/3 2012

Jeg skulle have en eksamen 16/3 2012 - men fødte 15/3 i stedet og måtte derfor op til eksamen under barslen (16/4 2012)

Det her er på Universitetet og det gik fint synes jeg - så jeg ville anbefale bare at smide pillerne og se hvad der sker - hvis du så bliver gravid med termin før så kan I se om ikke I kan finde en løsning på skolen

Anmeld

30. maj 2012

Muffinmus

havde termin 30 april og vi knaldede mig tyk den 8 august:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.