5 dage med opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

piap

Hjælp....

aner ikke mine levende råd... vores datter er syg med opkast på 5 døgn alt hvad der kommer ned kommer retur igen..(hun er født 7 uger fortidlig og et meget tynd barn) og har kommer ikke af med afføring eller har våde bleer vores egen læge vil ikke se hende vores kvote med opkast må snart være brugt op  vi aner simpelhen ikke hvad vi skal gøre mere prøvet alt og er åben for alt så gode råd mådtages gerne.. overvejer kraftig at ringe til vagtlægen idag.. hvad skal vi gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

FruStolpe

piap skriver:

Hjælp....

aner ikke mine levende råd... vores datter er syg med opkast på 5 døgn alt hvad der kommer ned kommer retur igen..(hun er født 7 uger fortidlig og et meget tynd barn) og har kommer ikke af med afføring eller har våde bleer vores egen læge vil ikke se hende vores kvote med opkast må snart være brugt op  vi aner simpelhen ikke hvad vi skal gøre mere prøvet alt og er åben for alt så gode råd mådtages gerne.. overvejer kraftig at ringe til vagtlægen idag.. hvad skal vi gøre

Hvis ikke hun har våde bleer, så ville jeg 100% ringe til vagtlægen i eftermiddag. Fortæl dem at i har vejet hendes bleer og at jeres egen ikke vil se hende.

Det havde jeg ihvertfald gjort.

Go bedring med hende

Anmeld

30. maj 2012

Ciss

FruStolpe skriver:

Hvis ikke hun har våde bleer, så ville jeg 100% ringe til vagtlægen i eftermiddag. Fortæl dem at i har vejet hendes bleer og at jeres egen ikke vil se hende.

Det havde jeg ihvertfald gjort.

Go bedring med hende

Helt enig.

Hun skal ikke blive dehydreret!

Hvis bleerne er tørre er ting ikke som de skal, så ring til vagtlægen.

for at hun snart er i form igen.

Anmeld

30. maj 2012

Mette.

piap skriver:

Hjælp....

Har du prøvet med vandet fra kogte ris og saftevand blandet? Det virkede her den ene gang vi har oplevet det. - også ikke for meget af gangen.

Og god bedring - jeg ville også ringe til vagtlægen i eftermiddag.

Anmeld

30. maj 2012

Fru.Mäes <3

HVIS det var mig som havde sådan en syg datter - ville jeg ringe til mit lægehus og sige at NU måtte de simpelthen se på hende!! Fortæl dem at du er skide bekymret og at de må gøre noget NU!!

ISÆR når hun ikke kommer af med nogle våde bleer..

Synes du skal ringe og sige at DE skal se hende!!! 

til hende og dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.