Mug i vaskemaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.521 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

Barbamama

Aaarh det er bare vildt træls. Vi har fået mug i den der gummiliste i vaskemaskinen. Jeg har renset det med rodalon og skrappe skuresvampe men jeg kan ikke få det væk.

Har i et gyldent råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Silas&Mille

Aner ikke om det hjælper, men jeg tænker sprit.

Har ikke selv været ude for det.

Anmeld

30. maj 2012

Barbamama

Silas&Mille skriver:

Aner ikke om det hjælper, men jeg tænker sprit.

Har ikke selv været ude for det.

Alle forslag er i hvert fald velkomne! Så tak

Anmeld

30. maj 2012

DKTiha

jeg tænker - man kan købe sådan noget i kvickly - vaskemaskine rens som vidst også fjerner mug - det gjorde det ihvertfald i vores og vi købte en lille kasse og hældte indholdet ind i maskinen og sku vaske det... bagefter ku jeg tage en flaske med noget andet rens til vaskemaskine og sætte på de steder der var angrebet og efter 10min ku jeg få det væk.. det værste er bare at jeg ik kan huske hvad det hedder, andet end jeg mener det er et efternavn eller sådan noget :

Anmeld

30. maj 2012

Barbamama

DKTiha skriver:

jeg tænker - man kan købe sådan noget i kvickly - vaskemaskine rens som vidst også fjerner mug - det gjorde det ihvertfald i vores og vi købte en lille kasse og hældte indholdet ind i maskinen og sku vaske det... bagefter ku jeg tage en flaske med noget andet rens til vaskemaskine og sætte på de steder der var angrebet og efter 10min ku jeg få det væk.. det værste er bare at jeg ik kan huske hvad det hedder, andet end jeg mener det er et efternavn eller sådan noget :

Ok! FEDT! Jamen det burde da være til at opdrive så! Hurra altså!!! Jeg kan slet ikke have det altså! Jamen så må jeg på jagt i supermarkederne. Hørte de to ting du brugte sammen? Altså var de i samme pakke eller købte du to forskellige produkter?

Anmeld

30. maj 2012

Karo

Har du prøvet klorin ?

Og så husk at lad lågen stå åben når den ikke køre.

Anmeld

30. maj 2012

morethanperfect

Barbamama skriver:

Aaarh det er bare vildt træls. Vi har fået mug i den der gummiliste i vaskemaskinen. Jeg har renset det med rodalon og skrappe skuresvampe men jeg kan ikke få det væk.

Har i et gyldent råd?

Jeg vil bare sige , at når du endelig har fået det væk , så husk IKKE at lukke for lågen igen når den er tom

Anmeld

30. maj 2012

DKTiha

Barbamama skriver:

Ok! FEDT! Jamen det burde da være til at opdrive så! Hurra altså!!! Jeg kan slet ikke have det altså! Jamen så må jeg på jagt i supermarkederne. Hørte de to ting du brugte sammen? Altså var de i samme pakke eller købte du to forskellige produkter?

hehe sorry navnet var ellers lige på tungen xD
men jeg købte 2 forskellige, men af samme mærke, har lige prøvet og søge på vaskemaskine rens for at se om jeg kunne finde den hjemmeside jeg fandt navnet på, men kan sq ikke finde det ..

Anmeld

30. maj 2012

Barbamama

Karo skriver:

Har du prøvet klorin ?

Og så husk at lad lågen stå åben når den ikke køre.

Ja det har vi. Og jeg lader den altid stå åben. Også den der skuffe til vaskepulveret

Anmeld

30. maj 2012

Barbamama

morethanperfect skriver:

Jeg vil bare sige , at når du endelig har fået det væk , så husk IKKE at lukke for lågen igen når den er tom

Det gør vi aldrig. Så det er ikke derfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.