Missy Elliot død?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

Muhmi

Jeg var da lige ved at få slagtilfælde da jeg sad og så én af Missy Elliots videoer "Work it" (Splendid video by the way ) Og så stod der fandeme "Rest In Peace" og "I can't belive she's dead"

WTF!!!?!! Missy Elliot kan sgu da ikke dø! Tænkte jeg bare og begyndte STRAKS at undersøge det nærmere, det viser sig så at hun er blevet slået i hjel af ingen ringere end: Twitter... Dvs. at hun IKKE er død... Men seriøst hvorfor undersøger folk ikke lige lidt ud over deres næsetip istedet for at gå rundt og sprede endnu flere rygter og skrive "RIP" og jeg skal komme efter dig??

Well... Hun er i hvert fald ikke død og det siger hun sådan set SELV, så mon ikke det passer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Marts<3

fik helt ondt i maven da jeg så din overskrift!

Godt det ikke er rigtig

Anmeld

30. maj 2012

Muhmi

fik helt ondt i maven da jeg så din overskrift!

Godt det ikke er rigtig

Ja ikk'? Det var nu sådan set også meningen, for dem der holder af Missy Elliot bliver sgu kede af når der bliver spredt rygter på den måde... Heldigvis er hun sund og rask og der er intet der tyder på at hun dør hverken i dag eller inden for de første ti-tyve år!!

Men det er utroligt hvilken magt internettet har omkring dødsfald, som slet ikke er rigtige, det bliver jo spredt som en steppebrand ligeså snart der er nogle der IKKE undersøger sagerne før de taler!

Undskyld forskrækkelsen! 

Anmeld

30. maj 2012

Barbamama

Åårh shit da var jeg ved at få et hjertestop!!!! Puha! GODT hun ikke er død!

Anmeld

30. maj 2012

kristinaS

Muhmi skriver:

Jeg var da lige ved at få slagtilfælde da jeg sad og så én af Missy Elliots videoer "Work it" (Splendid video by the way ) Og så stod der fandeme "Rest In Peace" og "I can't belive she's dead"

WTF!!!?!! Missy Elliot kan sgu da ikke dø! Tænkte jeg bare og begyndte STRAKS at undersøge det nærmere, det viser sig så at hun er blevet slået i hjel af ingen ringere end: Twitter... Dvs. at hun IKKE er død... Men seriøst hvorfor undersøger folk ikke lige lidt ud over deres næsetip istedet for at gå rundt og sprede endnu flere rygter og skrive "RIP" og jeg skal komme efter dig??

Well... Hun er i hvert fald ikke død og det siger hun sådan set SELV, så mon ikke det passer!

Så også via facebook, at James Blunt var død, men iflg hans egen facebook, var han dog (heldigvis) stadig i live....

Anmeld

30. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvem er hun?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.