ØV altså hver er det træls :( !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

Anonym trådstarter

hej damer

holder mig lige ano da der ikke er nogen der ved at jeg er ved at tag kørekort.

men sagen er den:

1, stedet lever ikke op til det man blev lovet. men jeg kniber ballerne sammen og er snart færdig ..

så igår, får jeg afvide at min lægeerklæring er sendt til ambislægen og det kan tag laaangtid før de får den igen ..  og det er bare sådan en lille pis ting, min praktikant læge synes der skulle med .. og det var til spørgsmålet, "har du ind for de sidste 5år døjet med svimmelhed" .. så fortæller jeg at da jeg var gravid havde jeg lidt svimmelhed i starten af graviditeten .. DET ,DET :!! jamen det havde heller ingen betydning for min kørekort sagde praktikanten..

NEJ FLOT makker, nu står jeg i lort til halsen, at jeg kan ikke komme vidre, så ergo så får jeg ikke min kørekort inden sommerferien og er færdig lige om hjørnet .. så det ville os sige at jeg evt skal til at have ekstra køre timer, da jeg skal gå og vente så længe at jeg ikke kan huske tingene.  det kan tag 3mdr før jeg kan komme vider.. og har sleeet ikk penge til at punge op ..

ØØØØVVV hvor er jeg vred.. hvor er jeg bare i træls humør, trænger til at få ro i mit hoved over det kørekort, så havde sådan glææædet mig til at jeg snart var færdig ..

ikke nok med det, så har min kørelære bokket alle terori prøve tiderne til den næste MÅNEDE  ARRRG ..

andre der har prøvet dettet? - hvor længe gik der ved  jer ?

hvorfor lige mig, der skal være uheldig ! - er så nervøs for det kørekort i forvejen, at jeg dårlig nok kan tro jeg får det ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Øv hvor lyder det træls!  Jeg har ikke selv kørekort, så har ikke selv oplevet det.

Men kan da godt forestille mig, at man er skide nervøs for det kørekort i forvejen og pludselig skal man vente endnu længere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.