Pesto hjemmelavede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.128 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

Alexander&Lærke

Kan man lave pesto uden pinjekerner? Evt erstatter det med mandler? Vil gerne prøve selv at lave det så måske nogen som ligger inde med en super god opskrift??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

tarkoflen

Mette&Alexander skriver:

Kan man lave pesto uden pinjekerner? Evt erstatter det med mandler? Vil gerne prøve selv at lave det så måske nogen som ligger inde med en super god opskrift??

Det kan du sagtens det får selvfølgelig en lidt anden smag, men det gør ikke noget, for det er stadig lækkert jeg har ikke nogen opskrift, for jeg laver det bare ved at smage mig frem...

Anmeld

31. maj 2012

Alexander&Lærke

tarkoflen skriver:

Det kan du sagtens det får selvfølgelig en lidt anden smag, men det gør ikke noget, for det er stadig lækkert jeg har ikke nogen opskrift, for jeg laver det bare ved at smage mig frem...

Tak det må jo komme an på en prøve så....

Anmeld

31. maj 2012

Muffin_girl

Mette&Alexander skriver:

Sagtens Det gør jeg tit

Anmeld

31. maj 2012

Tanja1234

Jeg synes pesto er bedst med mandler..

Så er smagen ikke helt så skarp..

Anmeld

31. maj 2012

BellaCiinea

Mette&Alexander skriver:

Du kan også snildt bruge ristede solsikkekerner

Anmeld

31. maj 2012

aarhusmor

som de andre skriver så ja

Og du kan bruge alle andre kerner og nødder

Anmeld

31. maj 2012

Alexander&Lærke

tak for alle jeres ideer skal lave det i morgen så tror det bliver med mandler denne gang....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.