Ved virklige ikke hvad vi/jeg skal gøre :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

Anonym trådstarter

vi skal flytte, men igen penge til indskud. 
vi har renginger der ligger der skal betales.
vi har ikke penge til mad. ( vi har til vores søn kan blive mæt )
ved ikke hvordan vi skal klar næste mrd. 

min kæreste er arbjedsløs, han får dagpenge. men det er kun max 10.000 udbtalt - vi er vandt til han før 20.000 udbetalt.
jeg får kontanthjælp.
jeg ved virklige snart ikke hvad jeg skal gøre.

vores forhold er heller ikke som det pejler at være,
ved ikke om jeg bare skal tag vores søn og flytte ned til min mor lidt.

jeg ved virklige ikke hvad jeg skal gøre snart! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Nattøs

Anonym skriver:

min kæreste er arbjedsløs, han får dagpenge. men det er kun max 10.000 udbtalt - vi er vandt til han før 20.000 udbetalt.
jeg får kontanthjælp.

Hvorfor skal i flytte når i ikke har råd? Man kan søge om indskud hvis man ikke har haft mulighed for at spare op. 

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Hvorfor skal i flytte når i ikke har råd? Man kan søge om indskud hvis man ikke har haft mulighed for at spare op. 

vi hade opsagt huset iden han blev fyret.
der allrede nogen nye lejer til det hus vi bor i nu. 

Anmeld

30. maj 2012

Nattøs

Anonym skriver:

vi hade opsagt huset iden han blev fyret.
der allrede nogen nye lejer til det hus vi bor i nu. 

Okay men hvis i allerede har sagt den op, så må i jo også have sparet indskudet op? Ellers opsiger man vel ikke et lejemÅl? 

Anmeld

30. maj 2012

MorDk

Det er aldrig sjovt at sidde i sådan en stram situation! Har I søgt om lån til indskud? Jeg ved ikke liiige hvad reglerne er. At flytte fra hinanden løser ingenting. Med mindre I ikke længere ønsker at være sammen.

Det kan godt gå galt i forholdet, hvis økonomien halter. MEN det hele løses bedre, hvis I står sammen!

Ønsker jer det bedste... og håber I finder en løsning på den ene eller den anden måde...

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Okay men hvis i allerede har sagt den op, så må i jo også have sparet indskudet op? Ellers opsiger man vel ikke et lejemÅl? 

De penge har vi brugt til nogen af de uforvent reninger der kommet.
og på mad og bleer. 

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Det er aldrig sjovt at sidde i sådan en stram situation! Har I søgt om lån til indskud? Jeg ved ikke liiige hvad reglerne er. At flytte fra hinanden løser ingenting. Med mindre I ikke længere ønsker at være sammen.

Det kan godt gå galt i forholdet, hvis økonomien halter. MEN det hele løses bedre, hvis I står sammen!

Ønsker jer det bedste... og håber I finder en løsning på den ene eller den anden måde...

kan låne ved kommuen hvis det er en boligforning. men det er en privat lejer vi har fundet. vi har snakket med kommuen. banken ville kun låne os penge hvis min kæreste får et arbjede. men han har ikke fået svar på nogen af de mange ansøninger han har smidt.

mange tak.

Anmeld

30. maj 2012

AMtrier

jeg får kontanthjælp.

har i prøet at tale med en anden bank ? de forskellige banker er bestemt ikke ens.  altså få lagt alle kortene på bordet og finde en løsning som fungere med tilbagebetaling... vi skulle en gang flytte på grund af studie, og vi lånte pengene til lav rente i vores bank og betalte lidt af om måneden, og da vi så fik flere pege betalte vi bare mere så var det lån hurtigt ude af verden. man kan jo håbe at din kæreste kommer i arbejde igen.. eller dig? (kender ikke din situation)

det løser i hvert fald intet at flytte væk med din søn.. problemerne forsvinder ikke bare fordi man kan flygte fra dem.. og nogen skal jo tage ansvar for det, vil du så bare overlade det hele til din kæreste.. det synes jeg ville være temmelig egoistisk at gøre imod ham :/

jeg kan godt forstå du har det svært. økonomiske problemer er i helvede at komme ind i ! Men hjælp hinanden igennem det, og hold sammen. så skal det hele nok løse sig !

og så et kæmpe kram til dig held og lykke med det

Anmeld

30. maj 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

jeg får kontanthjælp.

Hvis jeg var jer, ville jeg prøve at snakke med kommunen... Med mindre selvfølgelig i allerede skylder dem penge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.