hvor det bare er noget møg!
Jeg er bare så ked af det! Dagen idag startede bare så skidt! Min kæreste og jeg var ikke på talefod og han var i mine øjne pisse provokerende (sad og læste imens vi spiste morgenmad) Har en regel her i huset om at når der spises så skal man hverken læse, se tv eller tale i telefon... Nå, men han læste og jeg hentydet til at han ikke skulle men han blev ved ... hvilket resulterede i at vores barn også ville læse og pludselig slet ikke ville spise
Senere sker der et mindre uheld hvor vores barn falder og slår sig... pga. en måde min kæreste gør tingene på... og jeg bliver irriteret for jeg havde sagt mange gange at det var en uhensigtsmæssig måde at gøre tingene på. JAJA kald mig bare pylret eller bestemmende...
Det ender i skænderi hvor vi får kaldt hinanden alt muligt og jeg kan slet ikke stoppe til trods for vores barn græder ....
Jeg ringer til vuggestuen og siger vores barn holder fri. Hvilket jeg hurtigt fortryder... for kan ik overskue at have barnet hjemme. MEN samtidig er min samvittighed ikke til at lade barnet komme afsted efter sådan en lortemorgen med skænderier osv. MEN h*n kommer afsted.... og det gik også ok med afleveringen. MEN nu sidder jeg her rigtig ked af det og med dårlig samvittighed og har en rigtig øv-følelse i kroppen. Min kæreste kommer først sent hjem... så det bliver en lang dag.
Ved egentlig ikke hvad jeg ville med dette indlæg andet end liiige at få noget luft! SUK!
Tak fordi du læste så langt...
Anmeld