Pige på 3-4 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.312 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej alle.
Skriver lige som anonym da jeg ikke ønsker at hænge nogle ud.
Jeg har et stykke tid undret mig over noget.
Min nabo har en pige på en tre fire år (kan ikke hiske om hun lige er fyldt fire). Hun græder hver eneste morgen og aften og somme tider i løbet af dagen i fx weekend og ferier..
Hvor meget er det "normalt" at en pige i den alder græder?
Mit hjerte trækker sig lidt sammen hver gang, for synes jo det er synd at så små børn skal græde...
Naboen er rigtig sød skal det siges, så mistænker ikke der sker nogt overhovedet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

trunte89

Jeg har en pige på knap 4,5 år, og i periodere ere hun virkelig også en tudeprinsesse!!! Og det er ikke fordi hun stille sidder og piver, næ, hun giver den dælme gas.
Eller kører tingene ikke helt efter hendes hoved og hun får nej, så kan hun også stikke i et ordentligt hyl.
Har selv flere gange været nervøs over, om vores naboer kan høre det og tænker ting og sager

Anmeld

30. maj 2012

Karo

Anonym skriver:

Hej alle.
Min nabo har en pige på en tre fire år (kan ikke hiske om hun lige er fyldt fire). Hun græder hver eneste morgen og aften og somme tider i løbet af dagen i fx weekend og ferier..
Mit hjerte trækker sig lidt sammen hver gang, for synes jo det er synd at så små børn skal græde...
Naboen er rigtig sød skal det siges, så mistænker ikke der sker nogt overhovedet..

Tror det er meget forskelligt hvor meget børn græder.

Nogen børn bruger gråd når de ikke får deres vilje. Måske det er derfor hun græder ? Min søn bliver snart 4 og hvis ikke han lige for lov til det han gerne vil, så græder han. Men det går hurtigt over igen. Han har jo lært at det ikke nytter noget og at vi ikke giver os af den grund.

Anmeld

30. maj 2012

Henriette Aaby

Anonym skriver:

Hej alle.

Hej

Hvor er det sødt af dig at bekymre dig for en lille pige

Min 3-årig græder hver gang hun ikke får sin vilje, det vil siger en gang i timen eller noget

Det kan være at hun har fået nej til kun at spise tyggegummie til morgenmad, til at lillebror på 5 mrd tager sutten fra hende om morgen.

Det er godt du er opmærksom tænker jeg, men lige i den alder 3-4 år græder de MEGET fordi de er ved at løsrive sig og de finder ud af de ikke altid kan det de gerne vil...

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Tror det er meget forskelligt hvor meget børn græder.

Nogen børn bruger gråd når de ikke får deres vilje. Måske det er derfor hun græder ? Min søn bliver snart 4 og hvis ikke han lige for lov til det han gerne vil, så græder han. Men det går hurtigt over igen. Han har jo lært at det ikke nytter noget og at vi ikke giver os af den grund.

tusind tak for dit svar..
Så satser jeg da på det bare er en periode hun skal igennem
Nu er det nemlig fordi vi bor i lejlighed, så vi hører jo hver gang hun græder, og synes bare det virkede så ofte, men selvfølgelig hvis de går gennem en periode i den alder, så er det helt sikkert bare det

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Henriette Aaby skriver:

Hej

Hvor er det sødt af dig at bekymre dig for en lille pige

Min 3-årig græder hver gang hun ikke får sin vilje, det vil siger en gang i timen eller noget

Det kan være at hun har fået nej til kun at spise tyggegummie til morgenmad, til at lillebror på 5 mrd tager sutten fra hende om morgen.

Det er godt du er opmærksom tænker jeg, men lige i den alder 3-4 år græder de MEGET fordi de er ved at løsrive sig og de finder ud af de ikke altid kan det de gerne vil...

Mange hilsner

Henriette

tusind tak for dit svar..
Så satser jeg da på det bare er en periode hun skal igennem
Nu er det nemlig fordi vi bor i lejlighed, så vi hører jo hver gang hun græder, og synes bare det virkede så ofte, men selvfølgelig hvis de går gennem en periode i den alder, så er det helt sikkert bare det

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

trunte89 skriver:

Jeg har en pige på knap 4,5 år, og i periodere ere hun virkelig også en tudeprinsesse!!! Og det er ikke fordi hun stille sidder og piver, næ, hun giver den dælme gas.
Eller kører tingene ikke helt efter hendes hoved og hun får nej, så kan hun også stikke i et ordentligt hyl.
Har selv flere gange været nervøs over, om vores naboer kan høre det og tænker ting og sager

Tusind tak for dit svar..
Det er nu ikke fordi jeg er bekymret for barnet, altså at der sker ting og sager, for det ved jeg med sikkerhed der ikke gør..
Det var mere for at høre hvad der kunne ligge bag, ligesom i alle skriver at der er en periode lige deromkring de skal igennem, hvor de kan være ret umulige..
Både mor og datter er nemlig rigtig glade hver gang man møder dem, så det er jo fantastisk...
Jeg har bare aldrig boet hvor jeg kunne høre børn, så undrede mig over om et barn kuinne græde for meget

Tak fordi du tog dig tid til at svare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.