Små billeder fra Android-tlf.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

piadas

Håber I kan hjælpe, tøser!

Jeg bruger faktisk ikke mit kamera længere, efter jeg har fået en Sony Ericsson Xperia Arc S, for den tager bare rigtig gode billeder.

Problemet er så, at når jeg ligger billeder ind på f.eks. baby.dk, bliver billederne rigtig små, så det er svært at se billederne. Jeg vedhæfter lige et eksempel!

Nogen der ved hvordan man får dem større?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

piadas

Op!

Anmeld

30. maj 2012

AnneBJ

Op igen - og har du tjekket størrelsen på billedet når det tages? Og om der står noget med størrelse når det uploades?

Anmeld

30. maj 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Op igen - og har du tjekket størrelsen på billedet når det tages? Og om der står noget med størrelse når det uploades?

Nej, det har jeg ikke, men det er ikke altid, jeg kan få min tlf. til at tilslutte computeren - af en eller anden årsag kan jeg nogle gange ikke få forbindelse. Så har jeg været nødt til at maile billederne fra min tlf. til min almindelige mail, og så hente dem derfra og ligge videre ind på baby.dk....giver det mening?

Måske bliver størrelsen "låst" et eller andet sted derimellem.

Jeg har forsøgt om jeg kan ændre i størrelsen i et billedredigeringsprogram, men det er jeg vist en klovn til - jeg kan i hvert fald ikke finde ud af, hvor jeg i så fald kan gøre det...

Anmeld

30. maj 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Nej, det har jeg ikke, men det er ikke altid, jeg kan få min tlf. til at tilslutte computeren - af en eller anden årsag kan jeg nogle gange ikke få forbindelse. Så har jeg været nødt til at maile billederne fra min tlf. til min almindelige mail, og så hente dem derfra og ligge videre ind på baby.dk....giver det mening?

Måske bliver størrelsen "låst" et eller andet sted derimellem.

Jeg har forsøgt om jeg kan ændre i størrelsen i et billedredigeringsprogram, men det er jeg vist en klovn til - jeg kan i hvert fald ikke finde ud af, hvor jeg i så fald kan gøre det...

Så går det galt når du mailer dem er ret sikker på!

Prøv at gå på baby.dk fra telefonen og upload et billede af den vej - bare for at se størrelsen på det. For hvis den er fin, er det bare forbindelsen mellem telefon og PC der skal styr på

Anmeld

31. maj 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Prøv at gå på baby.dk fra telefonen og upload et billede af den vej - bare for at se størrelsen på det. For hvis den er fin, er det bare forbindelsen mellem telefon og PC der skal styr på

Det prøver jeg lige!

Anmeld

31. maj 2012

piadas

Test!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Haha, nu virker det  - vi vender bare forkert!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.