et par billeder fra pinsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

vi har nydt det gode vejr i pinsen, så i får lige et par billeder. hva har i lavet, i billeder?? vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Janni.

Åh det ser hyggeligt ud. Er lige på fra mobil så har ingen billeder at ligge ind.
Kan smide nogen ind når computeren bliver tændt.

Anmeld

30. maj 2012

Kvist

Det ser da bare super hyggeligt ud..

Anmeld

30. maj 2012

Nettemor

Hvor ser det bare super hyggeligt ud

Jamen vi har faktisk haft en lidt travl pinse. Fredag sendte jeg manden til fodbold som sædvanlig. Lørdag var det meningen vi ville have været til traktortræk men vi synes simpelthen det var for varmt til at sidde sådan et sted og stege.. Så vi tog ind til Viborg i stedet. Der var nemlig DM (eller EM ) i cykeltrial. Og da manden tidligere har kørt trial synes vi det kunne være lidt spændende at se. Også for børnene

Søndag var vi i Ree Park med mine forældre. Der brugte vi det meste af dagen men nåede knap at se halvdelen af parken. Så vi skal helt klart afsted igen Sådan noget elsker Sebastian simpelthen
Søndag blev så afsluttet med en grillet flæskesteg hos mine forældre. MUMS

Mandag var vi ude og kigge på bil (min elskede toyota er død) Og derefter til fødseldag inden lånepigen skulle afleveres og vi skulle hjem om gøre klar til hverdag

så en lidt travl men super hyggelig pinse

Anmeld

30. maj 2012

StineW79

Janni. skriver:

Åh det ser hyggeligt ud. Er lige på fra mobil så har ingen billeder at ligge ind.
Kan smide nogen ind når computeren bliver tændt.

Ja gør det!! Var også bare en rigtig hygge pinse, hvor solen blev nydt i fulde drag! Vh stine

Anmeld

30. maj 2012

StineW79

Kvist skriver:

Det ser da bare super hyggeligt ud..

Var oppe i svivgerfars sommerhus, så vi blev rigtig forkælet og slappede af! Til forskel fra jer der bare har knoklet  X

Anmeld

30. maj 2012

StineW79

Nettemor skriver:

Hvor ser det bare super hyggeligt ud

Jamen vi har faktisk haft en lidt travl pinse. Fredag sendte jeg manden til fodbold som sædvanlig. Lørdag var det meningen vi ville have været til traktortræk men vi synes simpelthen det var for varmt til at sidde sådan et sted og stege.. Så vi tog ind til Viborg i stedet. Der var nemlig DM (eller EM ) i cykeltrial. Og da manden tidligere har kørt trial synes vi det kunne være lidt spændende at se. Også for børnene

Søndag var vi i Ree Park med mine forældre. Der brugte vi det meste af dagen men nåede knap at se halvdelen af parken. Så vi skal helt klart afsted igen Sådan noget elsker Sebastian simpelthen
Søndag blev så afsluttet med en grillet flæskesteg hos mine forældre. MUMS

Mandag var vi ude og kigge på bil (min elskede toyota er død) Og derefter til fødseldag inden lånepigen skulle afleveres og vi skulle hjem om gøre klar til hverdag

så en lidt travl men super hyggelig pinse

Hold da op i haft travlt! Vi var i sommerhus med svigerfamilien, så vi blev total forkælet. Dages størst bedrift var at gå de 8 min fra huset til vandet, soppe og fange krapper. Var også lige ude og vande dunken. Ville ik gå glip af åretest første og måske eneste svømmetur!

Var i skoven, på legeplads med nogle venner og hygget i haven, da vi kom hjem. Vh stine

Anmeld

30. maj 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Hold da op i haft travlt! Vi var i sommerhus med svigerfamilien, så vi blev total forkælet. Dages størst bedrift var at gå de 8 min fra huset til vandet, soppe og fange krapper. Var også lige ude og vande dunken. Ville ik gå glip af åretest første og måske eneste svømmetur!

Var i skoven, på legeplads med nogle venner og hygget i haven, da vi kom hjem. Vh stine

Det lyder da også bare mega hyggeligt. Jeg har stadig årest første svømmetur til gode. Men jeg står jo heller ikke og skal føde inden længe så mon ikke jeg når det

Ja det var lidt travlt. Men ungerne hyggede sig helt vildt så det var det vigtigste

Anmeld

30. maj 2012

Janni.

Så blev computeren tændt, og et lettere billedespam kommer væltende 

Her har vi hygget os på terassen, i haven, været på besøg hos min søster (Silas skulle se sin fætter for første gang) og haft besøg af min mor og hendes kæreste. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. maj 2012

StineW79

Janni. skriver:

Så blev computeren tændt, og et lettere billedespam kommer væltende 

Her har vi hygget os på terassen, i haven, været på besøg hos min søster (Silas skulle se sin fætter for første gang) og haft besøg af min mor og hendes kæreste. 

Det ser godt nok også rigtig hyggeligt ud. Dejligt med sommer billeder!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.