Hurtig hjælp - Aalborg lufthavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.659 visninger
24 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hej.

Jeg sidder lige og kigger på afbestillingsrejser, og så slog det mig, om man må tage sin barnevogn med hen til gaten i Aalborg lufthavn.
Er der nogen af jer, der ved det?

I Billund må man ikke, og derfor vil jeg helst undgå at rejse derfra.

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ved jeg ik, men ved at i Billund ka man låne en klapvogn efter tjek in. Vh stine

Anmeld

29. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
StineW79 skriver:

Ved jeg ik, men ved at i Billund ka man låne en klapvogn efter tjek in. Vh stine

Hej.
Tak for svar.

Jeg ved godt, man kan det i Billund, men da jeg skal alene afsted med to små børn, ville jeg helst have min dobbeltvogn med helt hen til flyet

Anmeld

29. maj 2012

Mor-til-asta-09

PT skriver:

Hej.

Jeg sidder lige og kigger på afbestillingsrejser, og så slog det mig, om man må tage sin barnevogn med hen til gaten i Aalborg lufthavn.
Er der nogen af jer, der ved det?

I Billund må man ikke, og derfor vil jeg helst undgå at rejse derfra.

På forhånd tak

Tror jeg faktisk ikke man kan. Men man kan låne klapvogn i lufthavnen, ved dog ikke om de også har en dobbelt...

Anmeld

29. maj 2012

An&Jo

det kommer lidt an på hvilket selskab du skal flyve med..

Men som udgangspunkt må du ikke have den med hen til gaten, men du skal derimod benytte dem de stiller til rådighed..

Du kan dog få lidt særbehandling i og med at du rejser alene med 2 små børn, det har jeg oplevet et par gange derude, og jeg har fløjet meget fra Aalborg lufthavn de sidste par år..

Anmeld

29. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Mor-til-asta-09 skriver:

Tror jeg faktisk ikke man kan. Men man kan låne klapvogn i lufthavnen, ved dog ikke om de også har en dobbelt...

Tak for svar.

Jeg tror, jeg ringer til dem i morgen, da det er ret vigtigt at vide, inden jeg booker en rejse.
For at være alene med to små børn og kun en enkelt vogn i flere timer i lufthavnen kl 6 om morgenen, tror jeg ikke, jeg kan overskue

Anmeld

29. maj 2012

Mor-til-asta-09

PT skriver:

Tak for svar.

Jeg tror, jeg ringer til dem i morgen, da det er ret vigtigt at vide, inden jeg booker en rejse.
For at være alene med to små børn og kun en enkelt vogn i flere timer i lufthavnen kl 6 om morgenen, tror jeg ikke, jeg kan overskue

Hvor store er dine børn?

Anmeld

29. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
An&Jo skriver:

det kommer lidt an på hvilket selskab du skal flyve med..

Men som udgangspunkt må du ikke have den med hen til gaten, men du skal derimod benytte dem de stiller til rådighed..

Du kan dog få lidt særbehandling i og med at du rejser alene med 2 små børn, det har jeg oplevet et par gange derude, og jeg har fløjet meget fra Aalborg lufthavn de sidste par år..

Tak for svar.

Tror du, jeg skal ringe til flyselskabet eller lufthavnen for at finde ud af, om de yder særbehandling?

Anmeld

29. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Mor-til-asta-09 skriver:

Hvor store er dine børn?

Den store bliver 3 i september og den lille er 3 mdr

Anmeld

29. maj 2012

An&Jo

PT skriver:

Tak for svar.

Tror du, jeg skal ringe til flyselskabet eller lufthavnen for at finde ud af, om de yder særbehandling?

jeg tror det er flyselskabet, for det er jo dem der bestemmer hvordan og hvornår det sidste skal være pakket ind i flyet..

ellers kan du måske løse problemet med en bæresele og en lånevogn??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.