hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg skal snart holde en surprise party for min mand.. Og der er dukket et lille dilemma op ..

En af hans kammerater ringede jeg til og inviterede for 3 måneder siden og de skulle melde tilbage om de kunne, ham og damen..

De har så for en uge siden blevet gift med stort bryllup og mange af min mands og deres fælles venner var med..
Min mand blev faktisk ked af, at blive bekræftet i hvilken plads han har i hans kammerats liv.. At han ikke bliver betragtet som en ven..

Min mand og ham kammeraten har kendt hinanden i 10 år og ser hinanden engang imellem.. Snakker mest over tlf osv..

Mit dilemma er så om jeg skal lade være med at ringe og spørge om de har husket den fest og om de kan komme.. Eller om jeg skal lade som ingenting - så de ikke kommer med.

Det hele er så ambivalent..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Øv afstemning kom ikke med

Anmeld

29. maj 2012

Nessie

Tja, de har vel nærmest givet svaret ved ikke at melde tilbage og heller ikke invitere med til bryllup.

Jeg ville ikke ringe og spørge dem, det har åbenbart ikke været vigtigt nok til at de gider svare 

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Det er også den tanke jeg har..

Men synes alligevel det er lidt svært..

Tak for svar

Anmeld

29. maj 2012

Flødebollen

Anonym skriver:

Jeg skal snart holde en surprise party for min mand.. Og der er dukket et lille dilemma op ..

En af hans kammerater ringede jeg til og inviterede for 3 måneder siden og de skulle melde tilbage om de kunne, ham og damen..

De har så for en uge siden blevet gift med stort bryllup og mange af min mands og deres fælles venner var med..
Min mand blev faktisk ked af, at blive bekræftet i hvilken plads han har i hans kammerats liv.. At han ikke bliver betragtet som en ven..

Min mand og ham kammeraten har kendt hinanden i 10 år og ser hinanden engang imellem.. Snakker mest over tlf osv..

Mit dilemma er så om jeg skal lade være med at ringe og spørge om de har husket den fest og om de kan komme.. Eller om jeg skal lade som ingenting - så de ikke kommer med.

Det hele er så ambivalent..

What goes around, comes around. 

Lad dem sejle deres egen sø og las være med at følge op på indbydelsen. Hvis de selv ringer havde jeg meldt klart ud, at du har prioriteret at få hans VENNER med. Som "vennen" åbenbart også gjorde til sit eget bryllup.

Bum.

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

What goes around, comes around. 

Lad dem sejle deres egen sø og las være med at følge op på indbydelsen. Hvis de selv ringer havde jeg meldt klart ud, at du har prioriteret at få hans VENNER med. Som "vennen" åbenbart også gjorde til sit eget bryllup.

Bum.

Min moster siger det samme, og to her..

Det må nok ende med at jeg glemmer dem ..

Der er jo også forskel på bryllup og fødselsdag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.