I ved vel godt hvem Jesper Sørensen er? Progeria ramt dreng.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.498 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Solstrålebørn

Jeg sad og så genudsendelsen med ham nu her for lidt siden på tv2... Jeg bliver rørt til tåre hver gang... Jeg synes han er en sej knægt fyld med glæde... 

Udover det, kom vi til at snakke om herhjemme, den dag han engang falder væk - Bliver det så ligesom når andre kendte falder fra? 

Altså at begravelsen finder sted på tv? 

Slet ikke fordi der skal spåes om det eller noget, men ren nysgerrighed... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

serinasmor

Det ser ud til .... 

at jeg ikke ved det  ... 

men jeg kunne forestille mig at den lille seje gut har planlagt en landsindsamling til fordel for syge børn, med en fond oprettet i hans navn ... 

men er ikke spåkone - desværre

Anmeld

29. maj 2012

Solstrålebørn

serinasmor skriver:

Det ser ud til .... 

at jeg ikke ved det  ... 

men jeg kunne forestille mig at den lille seje gut har planlagt en landsindsamling til fordel for syge børn, med en fond oprettet i hans navn ... 

men er ikke spåkone - desværre

Hvis du ikke ved hvem det er så kan du se det her, hvis du er på facebook -  https://www.facebook.com/pages/Jesper-S%C3%B8rensen/68539504980

Anmeld

29. maj 2012

serinasmor

Solstrålebørn skriver:

Hvis du ikke ved hvem det er så kan du se det her, hvis du er på facebook -  https://www.facebook.com/pages/Jesper-S%C3%B8rensen/68539504980

hehe ... 

I know ... men derfor ved jeg nu stadig ikke hvad han har planlagt

Anmeld

29. maj 2012

Savannah

Går ud fra du mener den dag han dør?

Men nej tror ikke det kommer på tv. Tror at familien vil have lov at sørge i fred. Jovist skal der nok komme noget i medierne om det, men tror ikke de kommer med til begravelsen.. Hvilke begravelser (danske) har vi fulgt på tv??

Anmeld

29. maj 2012

Solstrålebørn

serinasmor skriver:

hehe ... 

I know ... men derfor ved jeg nu stadig ikke hvad han har planlagt

Nej det var som sådan heller ikke hvad han har planlagt... Det var mere om tv stationerne ville gøre alt for at det kom på tv.. 

Hvis han var min søn, ønskede jeg bestemt ikke at det skulle på tv... Meeen og så alligevel, hele dk og usa følger ham jo... 

Anmeld

29. maj 2012

Solstrålebørn

Sally-Slingshot skriver:

Går ud fra du mener den dag han dør?

Men nej tror ikke det kommer på tv. Tror at familien vil have lov at sørge i fred. Jovist skal der nok komme noget i medierne om det, men tror ikke de kommer med til begravelsen.. Hvilke begravelser (danske) har vi fulgt på tv??

Så vidt jeg husker har jeg ikke fulgt nogle danske begravelser på tv - Det har været udlandske af kendte sangere osv... 

Anmeld

29. maj 2012

serinasmor

Solstrålebørn skriver:

Nej det var som sådan heller ikke hvad han har planlagt... Det var mere om tv stationerne ville gøre alt for at det kom på tv.. 

Hvis han var min søn, ønskede jeg bestemt ikke at det skulle på tv... Meeen og så alligevel, hele dk og usa følger ham jo... 

Jeg kunne faktisk forestille mig at han selv ønskede det - for at skabe opmærksomhed omkring sygdommen ... 

Anmeld

29. maj 2012

Solstrålebørn

serinasmor skriver:

Jeg kunne faktisk forestille mig at han selv ønskede det - for at skabe opmærksomhed omkring sygdommen ... 

Ja det kunne da godt være han gør det... 

Anmeld

29. maj 2012

Muffin_girl

Solstrålebørn skriver:

Jeg sad og så genudsendelsen med ham nu her for lidt siden på tv2... Jeg bliver rørt til tåre hver gang... Jeg synes han er en sej knægt fyld med glæde... 

Udover det, kom vi til at snakke om herhjemme, den dag han engang falder væk - Bliver det så ligesom når andre kendte falder fra? 

Altså at begravelsen finder sted på tv? 

Slet ikke fordi der skal spåes om det eller noget, men ren nysgerrighed... 

Jeg kender ham godt ! Han er den sejeste lille fyr jeg kender.. Han har så godt et hjerte .. 

Puha det bliver skidt den dag det sker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.