tager ofte fat i tissemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.262 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Anonym trådstarter

Min søn på snart 5 mdr. er begyndt at tage meget fat i hans tissemand han gør det oftes når bleen er af, men tager og "fat" uden på bleen nogle gange.. Tror I der kan være noget som irriterer ham dernede, eller er det normalt at blive så tidligt bevidst om tissemanden?
- En tvivlsom mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Min søn på snart 5 mdr. er begyndt at tage meget fat i hans tissemand han gør det oftes når bleen er af, men tager og "fat" uden på bleen nogle gange.. Tror I der kan være noget som irriterer ham dernede, eller er det normalt at blive så tidligt bevidst om tissemanden?
- En tvivlsom mor

De er bare nysgerrige omkring deres kroppe ..

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Det er sørme tidligt

Anmeld

29. maj 2012

Silas&Mille

Tror også bare det er nysgerrighed.

silas er godt nok snart 17 måneder, men han har fat i hans hver gang han skal i bad. Han forsøger også når vi fx skifter en lorte-ble, men der stopper vi ham dog  Ellers lader vi ham gøre det, han skal jo lære sin krop at kende

Anmeld

29. maj 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Det er sørme tidligt

Oscar gjorde det også der .. Og gør det stadig .. Han er snart 19 mdr ..

Anmeld

29. maj 2012

Mother-love

Hehe tror ikke du skal være bekymret. Min lillebror hev i sin rigtig meget. Og stort set alle nøgen billeder vi har af ham da han var lille op til en 3-4 år hiver han i hans tissemand hehe

Anmeld

29. maj 2012

Lusi

DRENGE
Min søn er snart 15 måneder og det bedste i verden, er at ligge og hive sig i fjederen, når man bliver skiftet eller er i bad.. Får helt ondt ondt af at kigge på det, for han maser den totalt sammen og HIVER i den
Men tror altså ik du skal være nervøs, han er da bare fremmelig

Anmeld

29. maj 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

enig med de andre det er helt normalt

i den alder er det også lidt fordi han har fundet ud af at der er noget man kan gribe fat i.. og lige nu er det jo det han øver sig på... at gribe fat i tingene

vores søn gør det også stadigvæk og ser nogen gange lidt sjov ud når han får hevet til...

Anmeld

29. maj 2012

-Sigrid-

Det gælder selvfølgelig ikke din søn, men alle fyre under 25 jeg kender render rundt og ubevist har en hånd på skridtet, tror bare det er for at sikre sig at den stadig er der

(Dem over gør det sikkert også)

Anmeld

29. maj 2012

Muhmi

Nysgerighed... Silas har gjort det lige siden han fandt den, også omkring de 4-5 mdr. og siden da er hånden der faktisk hele tiden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.