Nu med 25% rabat! Kun DKK 900,00
Tag imod tilbuddet - gælder til og med d. 31. maj 2012
Detaljer
75. min intensiv telefonrådgivning ved parterapeut og sexolog Maj Wismann, stifter af sitet www.websexolog.dk og brevkasseredaktør i Magasinet ”Psykologi”. Har du brug for professionel sparring til dit kærlighedsliv? Er din sexlyst en by i Rusland? Har I svært evd at tale ordentligt sammen? Er hverdagen kørt så godt i stilling, at I helt har glemt at være kærester? Lider du af jalousi? Påvirker din lave selvtillid eller dit lave selvværd jeres parforhold i en negativ retning?
Få 25% rabat på 75. min intensiv telefonrådgivning fra en af Danmarks mest efterspurgte parterapeuter og sexologer, nemlig Maj Wismann – stifter af sitet www.websexolog.dk. Maj står bla.a bag succer som det digitale kursus ”Jeg elsker dig, men er SÅ træt af at skændes”, ”Kærlighedens udtryk” og ”Jalousi – sådan slipper du af med det grønne monster”.
Det siger andre, om telefonrådgivning med Maj Wismann:
”Jeg tog kontakt til Maj, fordi jeg havde hørt et af hendes digitale kurser, som jeg synes lød, som noget jeg kunne bruge, modsat så meget andet, jeg har hørt og læst. Det har været helt fantastisk at få rådgivning over telefonen, næsten som at være i rummet med Maj. Jeg har ikke følt det underligt eller svært at åbne mig mm. Det har været så nemt at tale frit, og jeg har udviklet mig meget. Det var alle pengene værd, og jeg ville gøre det om, hvis det var. Det smarte ved telefonsession for mig var, at jeg ikke skulle ud at køre langt. At jeg kunne gøre det i vante omgivelser. Tidspunktet betyder også knapt så meget, når det er over telefonen.” Dt, 44år
“Maj´s telefonrådgivning er perfekt til mig og mit liv. Hun lytter 100 % til ens problemstillinger, og sætter sig ind i, hvad der er kernen i problemet, før hun byder ind med løsningsforslag. Jeg har tit ringet til Maj og sparret med hende, hun “piller lagene af løget”, så der kun er essencen tilbage.Kan ikke anbefale hendes telefonsessioner nok, da de har reddet min røv og ikke mindst psyke mangt og mange gange!" Malene 29 år
“For mig er det en slags “livslinie” eller en form for “minisupervision”. Problematikken er ofte ikke så stor, så jeg behøver længerevarende terapi, men blot en anden indgangsvinkel på problemet, så jeg derved kan blive hurtigt afklaret og komme videre. Det er så befriende, at jeg ved, jeg har den mulighed, når tingene nogle gange går i “hårknude”. Jeg ved, at jeg hurtigt og nemt kan komme igennem." Gitte 46 år
“Jeg havde haft alvorlige kommunikationsproblemer med kæresten over en længere tid, og jeg var lige på vippen til at kaste håndklædet i ringen. Jeg vidste fra tidligere henvendelser, at Maj lynhurtigt kunne hjælpe mig med at finde frem til sagens kerne, og give mig noget konkret og brugbart til bagefter, og jeg vidste, at jeg have Maj´s fulde opmærksomhed i telefonen, og at hun uden at sidde overfor mig, kunne “læse mig”. Louise, 28 år.
“Det var rigtig godt, at få rådgivning over telefonen, jeg fik fortalt om mit problem og fik gode klare svar, nye ideer og løsningsforslag. (Ville ønske jeg havde en ven, og sparringspartner som Maj.) Jeg fik så meget ud af sessionen, afklaring og mere afklaring og handling med det samme efter samtalen, mens jeg var talt varm og modig.” Gitte 51 år.
KONTAKT INFORMATION
Maj Wismann
Vinkelvej 15d, 5800 Nyborg
Telefonnummer: 22376293
Website: www.websexolog.dk og www.majwismann.dk
DET MED SMÅT
Værdibeviset er gyldigt i 6 måneder.
Der sættes kun 30 sessioner til salg.
Du får 25% rabat - kun DKK 900,00
Tag imod tilbuddet - gælder til og med d. 31. maj 2012