Spørgsmål til jer i åbne forhold..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har været sammen 3,5 år (er forlovet og har barn på næsten 1 år) og jeg synes han har super mange kvaliteter og værdierne i orden.. men mangler lidt frihed.. han er ikke den kærlige type.. også er der nogle andre forskellige ting der går mig på.. dog ved jeg han er den jeg vil leve sammen med.. men mangler bare lidt bekræftelse og at føle mig levende og glad.. Men ved ikke hvordan jeg skal spørge ham om åbent forhold og om det overhovedet er en god ide..
Fortæl fortæl af erfaringer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

FrkMR

Jeg skal ikke kunne afvise at det fungere for nogen mennesker.

Men jeg kan fortælle at jeg har 3 kammerater der har været gift, og levet i et åbent forhold med deres kone.

Alle 3 ægteskaber endte i skilsmisse - alle sammen fordi konen blev forelsket i hendes 'bolleven'

Nu lever de alle 3 i et nyt forhold eller ægteskab, er monogame og meget lykkeligere.

Så på baggrund af det så virker det ikke som en særlig god løsning, og har svært ved at se det ikke ender galt.

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

FrkMR skriver:

Jeg skal ikke kunne afvise at det fungere for nogen mennesker.

Men jeg kan fortælle at jeg har 3 kammerater der har været gift, og levet i et åbent forhold med deres kone.

Alle 3 ægteskaber endte i skilsmisse - alle sammen fordi konen blev forelsket i hendes 'bolleven'

Nu lever de alle 3 i et nyt forhold eller ægteskab, er monogame og meget lykkeligere.

Så på baggrund af det så virker det ikke som en særlig god løsning, og har svært ved at se det ikke ender galt.

Hej,
 tusind tak for dit svar.. ja måske det ikke vil ende godt.. men jeg synes det så svært.. men ved ikke hvad løsningen ellers skal være.. for jeg er glad for mange ting herhjemme men også trist over en del ting.. måske han så ikke er den rigtige.. men altså vil jo ikke undvære ham, vores fælles ting vi har opnået og mit barns far.. men altså føler mig ikke glad og lykkelig..

Anmeld

30. maj 2012

fairlady

har du prøvet at snakke med ham om der var nogle ting, I kunne gøre anderledens?

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

fairlady skriver:

har du prøvet at snakke med ham om der var nogle ting, I kunne gøre anderledens?

Ja mange gange! og at der er ting jeg mangler sammen med ham..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.