Skattereformen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Solstrålebørn

Jeg skal have det skåret ud i PAP!!!! 

Den går udover os på kontanthjælp, enlige forsørger og dagpenge modtager eller er jeg forkert på den? 

Her er et link som jeg fatter hat af... Altså det jeg forstår er at det går udover dagpenge modtager, enlig forsørger og kontanthjælpsmodtager.... 

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1767289.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Silas&Mille

Solstrålebørn skriver:

Jeg skal have det skåret ud i PAP!!!! 

Den går udover os på kontanthjælp, enlige forsørger og dagpenge modtager eller er jeg forkert på den? 

Her er et link som jeg fatter hat af... Altså det jeg forstår er at det går udover dagpenge modtager, enlig forsørger og kontanthjælpsmodtager.... 

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1767289.ece

Er ikke helt med på hvad du mener med at det går ud over os på KH, dagpenge og enlige forsørgere?

Altså vi bliver jo ved med at stige, dog bare ikke med så meget som nogen måske havde forventet.

Men i den sidste ende burde det vel også være lige meget, da vi jo meget gerne skulle ende med at være i arbejde  

Anmeld

29. maj 2012

Solstrålebørn

Silas&Mille skriver:

Er ikke helt med på hvad du mener med at det går ud over os på KH, dagpenge og enlige forsørgere?

Altså vi bliver jo ved med at stige, dog bare ikke med så meget som nogen måske havde forventet.

Men i den sidste ende burde det vel også være lige meget, da vi jo meget gerne skulle ende med at være i arbejde  

Sådan som jeg læser det, vil vi få mindre udbetalt...?  Det er sådan jeg læser det hvert fald... 

Anmeld

29. maj 2012

Noneother

Altså hvad jeg kan se så rører den kun forsørgerer med en indkomst på over 700.000, og de skulle vel om nogen kunne undvære den.

-og det går vel ikke som sådan ud over folk på KH og DP. Den stiger bare ikke så meget.

Personligt synes jeg at det meste lyder fornuftigt nok. men nu lytter jeg nu heller ikke så meget til den ultra højreorienterede sentationspresse. De er gode til at blæse tingene op.

Anmeld

29. maj 2012

Silas&Mille

Solstrålebørn skriver:

Sådan som jeg læser det, vil vi få mindre udbetalt...?  Det er sådan jeg læser det hvert fald... 

Det de skriver er at frem til 2022 vil fx KH stige med et vist beløb, dette beløb er mindre end først forventet. 

Så på den måde kan man godt sige vi får mindre udbetalt, selvom vi faktisk ikke gør

Det er sgu altid kringlet at forstå sådan nogle ting.

Men kort sagt: KH (og andet) vil stige hvert år, som altid

Det er i hvert fald sådan jeg forstår det når jeg læser artiklen.

Anmeld

29. maj 2012

Silas&Mille

Noneother skriver:

Altså hvad jeg kan se så rører den kun forsørgerer med en indkomst på over 700.000, og de skulle vel om nogen kunne undvære den.

-og det går vel ikke som sådan ud over folk på KH og DP. Den stiger bare ikke så meget.

Personligt synes jeg at det meste lyder fornuftigt nok. men nu lytter jeg nu heller ikke så meget til den ultra højreorienterede sentationspresse. De er gode til at blæse tingene op.

Det samme her. Gider snart ikke hører på dem mere

Det med de 700.000kr er kun omkring sænkning af børnefamilieydelsen.

Tror det TS tænker på er det afsnit om KH og Dagpenge, hvor der står noget om stigningen frem til 2022 og at den stigning ikke er så høj som man ellers havde forventet.
Tror jeg nok  

Anmeld

29. maj 2012

Solstrålebørn

Noneother skriver:

Okey, godt jeg fik det skåret ud i pap...  Egentlig har kh jo hellere ikke steget særlig meget generelt når det er... 

Anmeld

29. maj 2012

Noneother

Solstrålebørn skriver:

Okey, godt jeg fik det skåret ud i pap...  Egentlig har kh jo hellere ikke steget særlig meget generelt når det er... 

Nææh... og hvis beregningerne fra diverse kloge hoveder holder stik, så kan finanskrisen ikke være en undskyldning for at gå arbejdsløs om 10 år.

Så fair nok, hvis der til den tid kun er folk tilbage der ikke "gider" at arbejde.

Anmeld

29. maj 2012

Solstrålebørn

Jeg takker for Jeres hjælp... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.